forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka czy obiektyw?

lollek - Nie 29 Maj, 2011
Temat postu: Lustrzanka czy obiektyw?
Witam.
Na wstępnie chciałbym przeprosić jeżeli jest odpowiedni wątek dla mojego pytania.
Jestem amatorem. Fotografuje od ok 2 lat. Zajmuje się głównie fotografią sportową
( mecze piłki nożnej, motoryzacja, siatkówka, itp.)
Fotografuje obecnie Canonem 350d a obiektyw to Sigma 70-200 f.4-5,6 DG Macro APO.

Kwotę jaką chcę przeznaczyć na zakup lustrzanki bądź obiektywu to ok 5000zł.
Czy zakupić body aparatu i fotografować sigmą, czy kupić lepszy obiektyw i cisnąć dalej 350d.
Proszę o doradzenie.

DZIĘKUJĘ.

hijax_pl - Nie 29 Maj, 2011

lollek, a co w bieżącym zestawie Ci najbardziej przeszkadza? ISO? Światło? AF?
dr11 - Nie 29 Maj, 2011

lollek, z doświadczenia, po przesiadce z 350D na 40D odczułem olbrzymi skok komfortu użytkowania. Jakość obrazka też się polepszyła, ale przede wszystkim ergonomia, autofocus i szybkość działania, szybkość serii mnie zaskoczyły na plus. A to w sportowej fotografii może Ci się przydać.
komor - Nie 29 Maj, 2011

lollek napisał/a:
Sigma 70-200 f.4-5,6 DG Macro APO.

Jest taka? Może jednak 70-300?

Strix aluco - Nie 29 Maj, 2011

Tylko, że teraz nie kupi się już nowego 40D ani 50D ( używki to zawsze ruletka ). Pozostaje plastykowy i niewątpliwie nowoczesny i b.dobry 60D. Jeszcze do niedawna można było by też brać pod uwage 7D, ale odkąd jego cena została z niezrozumiałych przyczyn wywindowana do niebotycznych rozmiarów nikt przy zdrowych zmysłach go obecnie nie kupuje. Moją propozycja jest taka : kupić 60D ( ok 3.5 k PLN ) i dozbierać na lepsiejsze szkło, oczywiście canonowskie :) pzdr.
dr11 - Nie 29 Maj, 2011

Strix aluco napisał/a:
Tylko, że teraz nie kupi się już nowego 40D ani 50D ( używki to zawsze ruletka ).
Nowego nie :) Używkę trzeba najpierw sprawdzić organoleptycznie (sprzedawca z rejonu), następnie przebieg migawki programikiem http://astrojargon.net/EOSInfo.aspx .