|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Sony Cyber-shot DSC-HX5V - warto kupić ? czy może polecicie
JaJachu - Wto 14 Cze, 2011 Temat postu: Sony Cyber-shot DSC-HX5V - warto kupić ? czy może polecicie Witam, obecnie mam Nikona L5 i albo nie może poradzić sobie ze zdjęciami na salach przy większych imprezach albo ja nie potrafie go ustawić,
przyznam się, że raczej jestem laikiem w tym temacie także zdjęcia wykonuję najczęściej na auto lub na jakimś trybie tematycznym,
i w związku z tymi problemami zacząłem zastanawiać się nad zakupem aparatu z matrycą CMOS, czy jest to słuszne rozumowanie ?
czy faktycznie zmiana aparatu na powiedzmy tego sony znacząco poprawi jakość zdjęć a może ma ktoś przetestowany jakiś inny aparat, który radzi sobie w takich systuacjach,
kiedyś jeszcze czytałem o jakimś Fuji podobnej klasy ale niestety był droższy,
Proszę o sugestie w temacie, jeżeli będą to trochę droższe aparaty Proszę pisać, poczytam może czegoś się znowu dowiem,
pozdrawiam
ghost - Wto 14 Cze, 2011
panasłoniki mają dobre opinie (tz20 maybe?). w oczekiwaniu na kogoś bardziej zorientowanego możesz popatrzeć, co ludzie potrafią zrobić z HX5.
wielbicielxx - Wto 14 Cze, 2011 Temat postu: Re: Sony Cyber-shot DSC-HX5V - warto kupić ? czy może poleci
JaJachu napisał/a: | Witam, obecnie mam Nikona L5 i albo nie może poradzić sobie ze zdjęciami na salach przy większych imprezach albo ja nie potrafie go ustawić, |
Do zdjęć w pomieszczeniach przy sztucznym oświetleniu i często słabym oświetleniu niezbędny w aparacie jest jasny obiektyw szerokokątny, użyteczne wysokie iso dobry balans bieli. TZ20 jest b. dobrym aparatem ale z ciemnym szlem i szumami nie nadaje sie do wnętrz. Wybór w tej materii jest stosunkowo mały:
Lumix LX3, 5
Samsung EX1
Olympus XZ1
Canon S90, 95
JaJachu - Wto 14 Cze, 2011