|
forum.optyczne.pl
|
 |
Warsztat foto, literatura, teoria, art - Problem z aparatem
tpd - Wto 28 Cze, 2011 Temat postu: Problem z aparatem Witam Wszystkich jestem laikiem w tym temacie mam Aparat cyfrowy Nikon Coolpix p60 od 3 lat i mam problem bynajmniej tak mi się wydaje.
1.jak chce zrobić zdjęcie to muszę czekać jakieś 5 sekund bo coś tam się musi naładowac czy coś po prawej stronie jest taki piorunek.da się jakoś to ominąć żebym mógł robić zdjęcie po zdjęciu ?bo jak chce szybko zrobić jakiś moment to kurde muszę czekać
2.Baterie trzymają około 5 minut nie wiem co jest grane może winna bateri bo kupiłem zwykłe baterie by " tesco "
Pzdr.
hijax_pl - Wto 28 Cze, 2011
Ad 1 - po prostu lampa błyskowa "się ładuje" - a to chwilę trwa, szczególnie jak baterie są kiepskie...
Ad 2 - kup porządne baterie litowe, albo akumulatorki niklowo-wodorkowe (Ni-MH)
tpd - Wto 28 Cze, 2011
Ad 1 - po prostu lampa błyskowa "się ładuje" - a to chwilę trwa, szczególnie jak baterie są kiepskie...
Ad 2 - kup porządne baterie litowe, albo akumulatorki niklowo-wodorkowe (Ni-MH)
1 czyli jak baterie będą dobre to szybko będzie ?
2 co masz na myśli mówiąć akumulatorki ni-mh mozesz mi to jakos pokazac gdzie to dostać i wgl co typowi w sklepie powiedziec ? bo niedługo jade na zawody i chce porobić zdjęcia i jak najszybciej właśnie chce xd
moronica - Wto 28 Cze, 2011
tpd, o ile juz tak nie posteppujesz, wylaczaj lampe blyskowa gdy robisz zdjecia w warunkach nie wymagajacych doswietlenia
tpd - Wto 28 Cze, 2011
tpd, o ile juz tak nie posteppujesz, wylaczaj lampe blyskowa gdy robisz zdjecia w warunkach nie wymagajacych doswietlenia
własnie probowałem wyłączyć ale nie wiem gdzie ... w ustawieniach nie ma
moronica - Wto 28 Cze, 2011
przeczytaj instrukcje obslugi
raf7775 - Sro 29 Cze, 2011