forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka dla początkującego.

Chicharito - Nie 03 Lip, 2011
Temat postu: Lustrzanka dla początkującego.
Witam :wink:

Chciałbym kupić sobie lustrzankę. Jestem początkującym fotografem, dotychczas moje aparaty to zwyczajne cyfrówki. Teraz chciałbym się wziąć za siebie i pójść w coś większego. Najbardziej interesują mnie Sony a. O nich czytałem najwięcej, najbardziej mi się podobają, jak dla mnie mają bardzo łatwe menu, więc coś w sam raz dla mnie. Najbardziej zainteresowałem się takimi lustrzankami jak Sony a 330,390 i trochę lepszą( za zarazem bardziej skomplikowaną) Sony a 550. Czytałem o Sony pozytywne jak i negatywne komentarze, koleś w Media Expert zachwalał Sony, więc ja już sam zgłupiałem. Aparat będzie dla mnie taki uniwersalny. Trochę zdjęć np. na wakacjach, trochę zabytków itp. i też np jakieś uroczystości rodzinne. Czyli do wszystkiego najlepiej. Jeśli macie jakieś inne propozycje aparatów to proszę bardzo o ich wyrażanie. Najbardziej tak jak napisałem interesowały by mnie lustrzanki firmy Sony ale też nie pogardzę Canonem i Nikonem. Jeśli dobralibyście dla mnie aparat czy moglibyście doradzić również w doborze dobrego obiektywu do niego i takich rzeczy jak np. lampa błyskowa.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Chicharito

P.S. Można też pisać do mnie na GG-6147563 w celu jakiś pytań albo coś... :idea:

komor - Nie 03 Lip, 2011

Chicharito, w dziale, do którego trafiłeś, są na samej górze przyklejone tematy:

Pierwsza lustrzanka ok.1500 zł (edycja 2011)
Pierwsza lustrzanka do ok. 2500 zł (edycja 2011)
Pierwsza lustrzanka do ok. 3000 zł (edycja 2011)

Wybierz któryś z nich i przeczytaj parę ostatnich stron. Nie ma co wyważać drzwi, które są dawno otwarte. W którymś z tych tematów możesz zadać dodatkowe pytania, jeśli nadal będą wątpliwości.

Chicharito - Nie 03 Lip, 2011

super dzięki to się z pewnością przyda

a jeśli można wiedzieć to co powiecie o Sony A550 ?

komor - Nie 03 Lip, 2011