forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Aparat do zdjęć raf koralowych ?

Mashu - Sro 13 Lip, 2011
Temat postu: Aparat do zdjęć raf koralowych ?
Witam,

Wybieram się w okolice, gdzie będzie okazja nurkowania (prawdopodobnie płytko bo bez butli) i oglądania raf koralowych. Mam lustrzankę D90, ale zakup drogiego housingu mija się z celem. Myślę o kompakcie, przynajmniej z szczelnością do 5m. Chciałbym aby widoczne były naturalne kolory rafy, bez niebieskiego zabarwienia i utraty kolorów. Również liczy się ilość światła, czyli dość jasna optyka. Może ktoś coś zaproponować ?

Dzięki

Soniak10 - Czw 14 Lip, 2011

Wprawdzie nie mam doświadczenia w takim fotografowaniu, ale próbowałem coś wyszukać przy założeniu "co by było, gdybym szukał takiego aparatu dla siebie". Tak więc wg moich subiektywnych zapatrywań i gustów, wyszedł mi taki oto zestaw:
Pentax Optio WG1, Panasonic Lumix DMC-TS3, Fuji Finepix XP30 i Canon Powershot D10.