|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - SAMSUNG EC-WB 700 vs OLYMPUS SZ-20
misiupadaka - Nie 14 Sie, 2011 Temat postu: SAMSUNG EC-WB 700 vs OLYMPUS SZ-20 Witam forumowiczów!
Potrzebuję pilnej pomocy w wyborze aparatu ponieważ mój poprzedni zgubiłem tydzień temu a we wtorek jadę na wakacje. Jednym słowem mam jeden dzień na kupno aparatu i nie mam czasu na czytanie tysiąca stron gdzie i tak prawie nic nie mogę znaleźć.
Tyle tytułem wstępu.
Jaki aparat potrzebuję? Jestem amatorem i nie mam zielonego pojęcia o aparatach. Jednak mój poprzedni aparat Samsung WB-550 pokazał mi jak słabe są inne aparaty w tej cenie. Co jest dla mnie ważne jako dla amatora. Ostre, ładne zdjęcia zarówno w dzień jak i w nocy. Dobijają mnie zdjęcia znajomych z urlopu kiedy 90% zdjęć robionych nocą są gorsze od zdjęć z mojej nokii e72. Mój poprzedni aparat się do tego sprawdzał. Niestety nie mam dużo czasu na kupno aparatu ( 1 dzień) więc zamówienie przez internet odpada w obecnie przebywam w Niemczech i tu tez nie ma za dużo wyboru w aparatach.
Modele jakie znalazłem w interesującej mnie cenie to SAMSUNG EC-WB 700 i OLYMPUS SZ-20
O Olympusie znalazłem artykuł i widziałem zdjęcia z tego aparatu ( nie powaliły mnie) natomiast z Samsunga nie widziałem nic.
Czy możecie mi wskazać który model jet bardziej interesujący. Jeżeli macie jakąś inna propozycję, jestem otwarty. Poruszamy się w przedziale cenowym tych aparatów ale nie jest to sztywne i jeżeli coś do 200 zł będzie ciekawsze to również proszę o propozycję.
Dzięki za pomoc!!
ophiuchus - Nie 14 Sie, 2011
misiupadaka, w złym dziale temat założyłeś nie wiem czy ktoś zainteresowany cyfrowymi kompaktami będzie to często zaglądał. Z tych aparatów które wskazałeś Olympus pozwala na kręcenie filmów w pełnym HD (1080p) a Samsung posiada tryby półautomatyczne (preselekcja czasu i preselekcja przysłony) niestety nie można nim kręcić filmów Full HD. Samsung ma większy zum, a olympus gęstszą matrycę... wybieraj waść sam.