| |
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Nikon D5100 czy Canon eos 550d ?
lenah - Pon 22 Sie, 2011 Temat postu: Nikon D5100 czy Canon eos 550d ? Witam.
Nie jestem specem wiec sięgam po porade do was. Który z tych aparatów (Nikon D5100 czy Canon eos 550d) byście wybrali ? Jakie są różnice?
Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziekuje
hijax_pl - Pon 22 Sie, 2011
| lenah napisał/a: | | Jakie są różnice? | A które cechy (czyli te różnice) są dla Ciebie ważne?
lenah - Pon 22 Sie, 2011
Ogólnie słyszałam że Nikon lepiej oddaje kolory, zaś Canon jest lepszy i ma tańsze dodatki. Wolę usłyszeć opinie od posiadaczy tych lub podobnych lustrzanek.
Może jest jakaś różniica między robieniem zdjęć?
Ja czekam na wasze odpowiedzi bo w tym temacie jestem zielona
moronica - Pon 22 Sie, 2011
lenah, niektorzy twierdza, ze to Canon lepiej oddaje kolory, inni ze Nikon, jeszcze inni twierdza ze to w ogole nie ma znaczenia gdyz i tak robi sie RAWy i sie je koryguje. zreszta nie ma co uogolniac, bo chyba slyszalas te opinie nt systemu a nie tych konkretnych modeli? i co to za "dodatki"? jesli chodzi o obiektywy to temat byl juz walkowany, jedne sa tansze, inne drozsze, inne sa tylko w jednym z tych systemow. zielona czy nie zielona - internet az kipi od informacji, testow, zdjec przykladowych, w sklepie mozna korpus potrzymac, zobaczyc czy nie za maly, za duzy, za ciezki, zbyt plastikowy, itd. wiecej inicjatywy, nikt potem za ciebie zdjec robic nie bedzie wiec to ty musisz zdecydowac co sie dla ciebie liczy
maput - Pon 22 Sie, 2011
| lenah napisał/a: | Ogólnie słyszałam że Nikon lepiej oddaje kolory, zaś Canon jest lepszy i ma tańsze dodatki. Wolę usłyszeć opinie od posiadaczy tych lub podobnych lustrzanek. |
A to Ty chcesz znać w końcu różnice między tymi modelami czy systemami ?
| lenah napisał/a: | | Może jest jakaś różniica między robieniem zdjęć? |
Słyszałem że w Canonie spust migawki wciska się nogą, ale wcześniej trzeba splunąć bo inaczej nie wyjdzie...