|
forum.optyczne.pl
|
 |
Wolne tematy - Dodatek do aparatu jako prezent
Brindson - Pon 10 Paź, 2011 Temat postu: Dodatek do aparatu jako prezent Witam
Mam siostrę, która jest zapalonym fotografem od paru lat, jest jeszcze młodą osobą (16 lat) i posiada od niedawna aparat Sony Alfa 230. Z racji że zbliżają się jej urodziny chciałbym sprezentować jej coś co byłoby dla niej przydatne np. statyw czy coś w tym stylu. Jestem totalnie zielony i nie wiem co będzie pasować więc może akurat państwo pomogą mi kupić coś co będzie w granicach kwoty 50-150 zł. Proszę o sugestie i jeśli tylko znajdziecie chwilę wolnego czasu podesłanie linku do produktu ze strony producenta lub allegro.
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
moronica - Pon 10 Paź, 2011
jakiego rodzaju fotografia ja interesuje?
jotes - Pon 10 Paź, 2011
Jakiś filterek, przejściówka na M42 lub M44 (otwarcie drogi do tanich obiektywów manualnych), a jak juz trochę więcej kasy by było to jakaś (nawet najprostsza) pięćdziesiątka.
three_monkeys - Pon 10 Paź, 2011
Witam,
Proponuję dwie rzeczy bardzo przydatne dzięki, której będzie mogła robić zdjęcia nocne i portrety własne itp. Pierwsza to: wężyk spustowy (majlepiej 3metry). Druga to statyw, zmieścisz się w 150zł z dwoma rzeczami. Pozdrawiam
Brindson - Pon 10 Paź, 2011
@moronica
Za bardzo się nie znam, zdjęcia które widziałem to ujęcie miast, budynków, ale także parków i samej natury. Czasami zdarza się że robi zdjęcia w ruchu dla swoich koleżanek, tzn tak by wyglądały naturalnie. Nie znam się na tym staram sobie przypomnieć co widziałem na jej zdjęciach. Mam nadzieję że pomogłem.
@jotes i @three_monkeys