forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Jaki obiektyw do eos 7d ??

lomyk - Pią 14 Paź, 2011
Temat postu: Jaki obiektyw do eos 7d ??
Witam jestem tylko amatorką która nie ma zielonego pojęcia o fotografii mimo ze chcialabym jakies miec !
Posiadam Eosa 7d z obiektywem 75-300mm dzis dowiedzialam sie ze jest to tele obiektyw ;p ale nie odpowiada mi on poniewaz chcialabym taki standardowy najlepiej tej samej firmy i prosze o dokladna informacje a najlepiej linki ;) do stron z takim ze obiektywem ten ktory mam chcialabym sprzedac lub zamienic dowiedzialam sie ze ten ktory potrzebuje to 17-70mm ale nie chce popelnic bledu dlatego zwracam sie z wielka prosba o pomoc a i ewentualnie ile jest warty ten ktory mam? ;) dziekuję

mozer - Pią 14 Paź, 2011

Na początek kup obiektyw Canon 15-85. Jak nauczysz się robić zdjęcia, to już będziesz wiedziała co Ci potrzebne.
Obiektyw 75-300 występuje w 5 różnych wersjach - musisz sprecyzować.

Sunders - Pią 14 Paź, 2011

lomyk napisał/a:
ile jest warty ten ktory mam?

Nowy ok.1100pln,
lomyk napisał/a:
chcialabym taki standardowy najlepiej tej samej firmy i prosze o dokladna informacje a najlepiej linki do stron z takim ze obiektywem

http://www.skapiec.pl/site/cat/47/comp/691594
:smile:

lomyk - Pią 14 Paź, 2011

Wszystko ok ale nie ma cos tańszego??? :mrgreen: to do tego 15-85
a ja mam EF 75-300MM 1:4-5.6 III

lomyk napisał/a:
nie ma cos tańszego???

Sprecyzuj jaka kwota dysponujesz :smile:

moronica - Pią 14 Paź, 2011

lomyk, widze ze jednak twoje checi sa tylko na papierze i nie poczytalas watku, do ktorego linka ci podalam
mozer - Pią 14 Paź, 2011

Sunders napisał/a:
Nowy ok.1100pln,

Skąd wiesz, który to obiektyw?

lomyk - Pią 14 Paź, 2011

moronica napisał/a:
lomyk, widze ze jednak twoje checi sa tylko na papierze i nie poczytalas watku, do ktorego linka ci podalam

OWSZEM ZAGLĄDAŁAM TAM JEDNAK CHCIAŁABYM KONKRETNĄ ODPOWIEDŹ ZALEZY MI NA CZASIE

lomyk, to ile mozesz wydać :?:
mozer - Pią 14 Paź, 2011