|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Pomoc przy wyborze hybrydy.Lumix DMC-FZ100 ?PowerShot SX30Is
tedy33 - Wto 15 Lis, 2011 Temat postu: Pomoc przy wyborze hybrydy.Lumix DMC-FZ100 ?PowerShot SX30Is Witam, chciałbym zakupić na dniach aparat lecz nie chce małego kompakta, chce poczuć że trzymam coś w ręce . Jestem amatorem jeżeli chodzi o zdjęcia lecz chce aby te zdjęcia były dobrej jakości. Budżet max 1600 zł. Zależy mi również na filmach HD i czy na pewno będzie tak duża różnica pomiędzy 1080 a 720 ?
Mam na oku te modele :
Canon PowerShot SX30 IS
Panasonic Lumix DMC-FZ10
Panasonic Lumix DMC-FZ48
Fujifilm FinePix HS20 EXR
Nikon Coolpix P500
Olympus SZ-30MR
ale jestem otwarty na wszelkie propozycje
Aszex - Wto 15 Lis, 2011
Ściągnij parę filmów z youtuba w 720p i 1080p. Włącz na pełnym ekranie i zobacz czy widzisz różnicę (z miejsca gdzie zawsze oglądasz)
tedy33 - Wto 15 Lis, 2011
Mam tv Panasonic TX-P42G30E i chciałbym aby w aparacie była możliwość nagrywania dobrej jakości filmów.
Aszex - Wto 15 Lis, 2011
Na swoim 32 calowym różnicę między hd, a full hd widzę z odległości 1.5 m. Z 3.5 m, skąd oglądam, nie widzę różnicy między 1080p, 720p czy 480p.
Zerknij do wątków poniżej jeśli chodzi o wybór konkretnego modelu...
tedy33 - Czw 17 Lis, 2011
Co powiecie o Canon PowerShot SX30 IS ? jest w euro za 1399zł
Zrobiłem sobie porównanie i myślę nad tymi dwoma modelami:
Panasonic Lumix DMC-FZ100 a Fujifilm FinePix HS20 EXR ?
I pytanie co lepsze stabilizator obrazu optyczny czy cyfrowy ?
wielbicielxx - Czw 17 Lis, 2011
Optyczny! Cyfrowy to podnoszenie czułości iso i kaszanienie jakości zdjęcia.
tedy33 - Nie 20 Lis, 2011
Canon PowerShot SX30 IS
Fujifilm FinePix HS20 EXR
Testowałem te dwa modele i Fujifilm odpada, stabilizacja w nim jest straszna (cyfrowa). Ale również testowałem Sony HX100 i wypada dobrze tylko spust migawki strasznie czuły oraz płaci się za niepotrzebne bajery (3d, gps)