forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Wybór kompakcika

KaraGirl - Sob 26 Lis, 2011
Temat postu: Wybór kompakcika
Witam wszystkich.

Chciałabym się Państwa poradzić jakie wybrać aparat kompaktowy. Mam kilka swoich faworytów ale o tym za chwilkę.
Aparat ma być "do tańca i do różańca" tzn. będzie mi służył w pracy - jestem agentem nieruchomości ale nie ukrywam, że będę go zabierać na różnego rodzaju wypady za miasto czy w plener. Nie mam dużego doświadczenia w pstrykaniu zdjęć.
Jeżeli chodzi o przedział cenowy to nie mam jakichś większych ograniczeń natomiast wszystko w granicach zdrowego rozsądku:-)
Teraz aparaty, które wpadły mi w oko i trochę czytałam na ich temat.W wielu opiniach, które udało mnie się znaleźć w internecie zajmowały czołowe miejsca w rankingach. Nie wiem tylko czy były to Opinie obiektywne. No cóż do rzeczy:-)

1. SONY DSC-HX9V
2. Panasonic Lumix DMC-TZ20
3. Olympus SZ-30MR
4. FUJI F550 EXR
5. NIKON Coolpix S8100
6. SONY DSC-HX9V 3D

Jeżeli macie Państwo jakieś sugestie bądź jakieś swoje propozycje to będę wdzięczna za poradę.

Pozdrawiam serdecznie,
Karolina

ophiuchus - Nie 27 Lis, 2011