forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Potrzebny obiektyw dla rodzica, Canon 60D

Ravender - Czw 05 Sty, 2012
Temat postu: Potrzebny obiektyw dla rodzica, Canon 60D
Witam na forum.

Jestem amatorem ale stanąłem przed koniecznością kupna lepszego aparatu fotograficznego. Od dwóch lat jestem szczęśliwym ojcem i namiętnie fotografuję moją córę. Niestety przez wady mojego kompaktu wiele świetnych zdjęć wygląda koszmarnie.

Swego czasu skłaniałem się do Canona 50D. Niestety kupić nówkę obecnie jest trudno i po lekturze tego i owego skłaniam się do 60D.

Planuję kupić samo body i do tego obiektyw.

Będę fotografował dziecko (czyli odległość od "obiektu" będzie raczej większa niż 4m-5m), głównie w mieszkaniu, więc przy takim sobie świetle dziennym i sztucznym (wieczorami). Czasami trafią się fotki na zewnątrz.

Ponieważ dzieci są dość nieprzewidywalne, często będę musiał chwycić aparat "w locie" i cyknąć fotę z automatu bez zastanawiania się nad ustawieniami.

Jaki obiektyw będzie nadawał się do tego zadania najlepiej? Mój limit cenowy to okolice 1500zł.

jaad75 - Czw 05 Sty, 2012

Ravender napisał/a:
Jaki obiektyw będzie nadawał się do tego zadania najlepiej? Mój limit cenowy to okolice 1500zł.
Proponuję zmienić pomysł na system i kupić D7000+35/1.8.
siosio - Czw 05 Sty, 2012

Canon EF 35 f/2.0 plus EF 50 f/1.8 - zmieścisz się w 1500 zł

[ Dodano: Czw 05 Sty, 2012 14:18 ]
a z zoomem to Tamron 17-50 f/2.8

[ Dodano: Czw 05 Sty, 2012 14:24 ]
Canon EF 28 mm f/1.8 USM - ale ten już przekroczy 1500. Nowy kosztuje od 1800 zł. Podobnie z 20 mm f/2.8

maput - Czw 05 Sty, 2012

20/2.8 do takich celów dla amatora mającego nikłe pojęcie ? Bez żartów...
edmun - Czw 05 Sty, 2012

a 50 1.8 nie nadąży z Autofocusem

Patrzę na tego nikona D7000 i też ciekawy model. W sumie nawet zaczynam się ku niemu skłaniać :)
maczetka - Czw 05 Sty, 2012