|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - SLT A65 vs D7000
AMEN77 - Nie 08 Sty, 2012 Temat postu: SLT A65 vs D7000 Witam
Już pisałem w sprawie aparatu do zdjęć sportowych (typu motocykle etc)
Po długim zastanowieniu postawiłem na ostateczny wybór między
A65 i D7000 . Jestem amatorem i takim pozostanę zapewne. Myślę że Sony jest pewnie bardziej idiot kamera (czyli dla mnie).
I tu mam pytanie czy D7000 który robi świetne zdjęcia nie będzie za wolny dpreview troche mnie wystraszył opisem: NOT FOR: Due to the D7000's smaller buffer size, sports shooters who are looking for a second body alongside their D3/D3S" Z drugiej strony czy potrzeba mi więcej niż 5-6 kl/sek? ile sekund ten aparat da rade tak strzelać? Sony w sklepie odpaliłem i walił aż miło..
Widziałem trochę zdjęć z meczy piłki nożnej i były super wyraźne na D7000 i jak dla mnie wystarczającej jakości.
A65 ma super szybki tryb ale znów boję się szumów.. Ma ktoś może doświadczenia z tymi aparatami w robieniu zdjęć dynamicznych obieków?
Ceny mają podobne, kasa na dobre obiektywy jest przewidziana, chodzi tylko o body. Pewnie 70-200.
mozer - Nie 08 Sty, 2012
AMEN77 napisał/a: | Sony w sklepie odpaliłem i walił aż miło.. |
Co Ci po szybkości, jak AF nie nadąży? D7000 ma lepszy ten układ.
Wątpię czy obsługa Sony jest łatwiejsza niż Nikona. W obu przypadkach trzeba umieć obsługiwać aparat, żeby osiągnąć zadowalające rezultaty.
hijax_pl - Nie 08 Sty, 2012
AMEN77 napisał/a: | I tu mam pytanie czy D7000 który robi świetne zdjęcia nie będzie za wolny dpreview troche mnie wystraszył opisem: NOT FOR: Due to the D7000's smaller buffer size, sports shooters who are looking for a second body alongside their D3/D3S" Z drugiej strony czy potrzeba mi więcej niż 5-6 kl/sek? |
D7000 - 6fps (średnia RAW z 30s "serii" - 43 zdjęcia, czyli 1.43 fps)
A65 - 8fps (średnia RAW z 30s "serii" - 35 zdjęć, czyli 1.17 fps)
AMEN77 - Nie 08 Sty, 2012
No to wlasnie ciezko wyczytac na internecie .. DP dzis czytalem i np: