forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Firma WEBDEVELOPER WEBDESIGN MOVIE MAKER Canon EOS DX 1 ?

LogiArt - Czw 12 Sty, 2012
Temat postu: Firma WEBDEVELOPER WEBDESIGN MOVIE MAKER Canon EOS DX 1 ?
Witam wszystkich serdecznie

Chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych fotografów (profesjonalistów) co do wyboru aparatu chciałbym podkreślić ze jestem raczej zielony w tych, tzn. uczę się dopiero i zbieram informacje , jak narazie posiadam aparacik SONY NEX-5 i parę akcesoriów do niego, do tej pory to była zabawa ale ze względu na to że mam w planach otwarcie firmy która będzie zajmować się tworzeniem stron www dla firm wraz z sesją zdjęciową pracowników oraz filmem o firmie, potrzeba mi profesjonalnego sprzętu i tu dochodzimy do sedna tematu mianowicie chciałbym módz robić zdjęcia i filmy w profesjonalnej jakości np tak jak na tym Filmiku <<<<-----

zastanawiam się nad canon eos dx 1 czy to dobry wybór ? , wiem ze cena jest wysoka ale wole raczej raz a dobrze i na dłużej .

No i co jeszcze do niego bym potrzebował żeby to było dopięte na ostatni guzik :)

Czekam z niecierpliwością na wasze odpowiedzi :) pozdrawiam

maput - Czw 12 Sty, 2012

Moim skromnym zdaniem spokojnie wystarczyłby Ci tańszy sprzęt. To nie są zadania wymagające wykorzystania topowego modelu.

LogiArt napisał/a:
chciałbym módz

Ała....

komor - Czw 12 Sty, 2012

LogiArt, aparat jak aparat. Przede wszystkim szykuj kasę na światło, osprzęt i obiektywy. Co do aparatu to 5D Mark II wystarczy z nadmiarem.
jaad75 - Czw 12 Sty, 2012

LogiArt napisał/a:
zastanawiam się nad canon eos dx 1 czy to dobry wybór ?
Do tego celu - totalna przesada. Pomijając, że jeszcze przez kilka miesięcy nie będzie dostępny... :roll:
mozer - Czw 12 Sty, 2012

Przede wszystkim jasne obiektywy z płynną regulacją przysłony. Nie sądzę, żeby pełna klatka była niezbędna do takich zastosowań. 1D-X to gruba przesada.

[ Dodano: Czw 12 Sty, 2012 11:35 ]
NEX-5 naprawdę takie kiepskie filmy kręci?

mozer napisał/a: