forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka do sportowcyh zdj...

SmA_ll - Nie 18 Lis, 2007
Temat postu: Lustrzanka do sportowcyh zdj...
Witam ! Chce zakupic pierwsza lustrzanke swoim zyciu :) Glownie beda to zdjecia sportowe ! Jezeli moge poprosic o jakas rade ! do kwoty 2500 ! narazie z kitem ale z czasem napewno bedzie to rozbudowane ! z gory dziekuje ! pozdrawiam !!
Monastor - Nie 18 Lis, 2007

Będzie trudno. Lustrzanka do zdjęć sportowych powinna być szybka, dawać możliwość wyboru wysokich czułości (nie szumieć za wysoko przy tych czułościach). Przede wszystkim jednak przydałoby się naprawdę dobre szkło.

Za taką cenę niestety nie ma sprzętu naprawdę dobrego do tych zastosowań.
Co to za sport ma być? Coś dobrze czy słabo oświetlonego?

Przypominam ze jestem amatorem ! Waham sie miedzy A100 canonem400d i d40x mam juz metlik w glowie od tych wszystkich wypowiedzi ! ktory z tych trzech bedzie w miare odpowiedni ? Sport Downhill kolarstwo extremalne !
Arek - Nie 18 Lis, 2007

Kup używane 20D. 5 kl/s na pewno Ci się przyda.

Na pewno nie brałbym alfy ze względu na wysoki poziom szumu. Zastanawiałbym się nad dwoma pozostałymi.
Niski wzrost szumu ze wzrostem czułości ma 400D. Tutaj ma przewagę nad nikonem. Ten jednak dysponuje wyższą wartością maksymalnej czułości (3200 ISO u Nikona, podczas gdy Canon ma max ISO 1600).
Do sportu przydałoby się jasne szkło. Trudniej będzie dostać takie do Nikona ze względu na to, że nie obsługuje on wielu obiektywów ze względu na brak silnika AF.

Wziąłbym Canona 400D i do niego zamiast kitowego obiektywu, Canon EF 50 mm f/1.8 II, albo Nikona D40x i Nikon AF 50mm f/1.8 D
Takie światło pozwoli na zamrożenie ruchu. Myślę, że to o wiele lepszy wybór niż obiektywy kitowe. Poszukaj samych body i kup osobno jedno z wyżej wymienionych szkieł (odpowiednio do aparatu)

dzieki ze mi doradzacie bo wlasnie bylem przekonany do Alphy ! wszelkie rady mle widziane ! DZIEKI POZDRAWIAM
007areka - Nie 18 Lis, 2007