|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Aparat do macro
Kasia04 - Sob 18 Lut, 2012 Temat postu: Aparat do macro Witam,
Jestem nowa i początkująca w tym temacie dlatego potrzebuję podpowiedzi bo kompletnie się nie znam w temcie aparatów.
Potrzebuję aparat do MACRO - do robienia zdjęć biżuterii wielkości od 2 cm do 5 cm
Myślałam o body eos 1100d i do tego obiektyw macro tak do 1500 zł
Wiadomo to nie musi być mega bardzo profesjonalnie, po prostu aby były ładne te zdjęcia biżuterii z bliska bo chce sobie je zamieścić w moim sklepie internetowym.
Więc mam pytanie do doświadczonych w tym temacie
czy wymieniony aparat będzie dobry czy lepszy inny,
i ewentualnie jaki obiektyw mam kupić aby robił mi dobre zdjęcia macro biżuterii.
Coś czytałam o takim obiektywie Sigma 17-70 F2.8-4.5 macro, ale naprawde sie nie znam wiec licze na podpowiedz.
Proszę o odpowiedź bo muszę kupic aparat w tym tygodniu
W dodatku chciała bym by ta biżuteria była fotografowana na czarnym tle lub białym tle i aby ta biel była na zdjęciu idealna. Jak to osiągnąć? Wystarczy namiot bezcieniowy i jakieś lampki do tego?
Pozdrawiam Kasia
mozer - Sob 18 Lut, 2012
Kasia04, do tego body w tej cenie to Tamron 90 lub Tamron 60. A tak ogólnie to lepiej kupić kompakt a do tego adapter makro (np. raynox), bo zapewni to większą głębię ostrości. Najlepiej z gorącą stopką do podłączenia lampy/wyzwalacza. Trochę pieniędzy wypadałoby przeznaczyć na sprzęt oświetleniowy - np. lampy i namiot bezcieniowy.
Osiągnięcie bieli tła wymaga tylko odpowiedniego ustawienia lamp błyskowych.
Kasia04 - Sob 18 Lut, 2012
Nie wiem co to jest adapter, tak jak mówie nie znam się w tym temacie.
Poczytam co to za obiektyw ten tamron.
Czyli z tym canonem + tamronem zdjęcia wyszły by ładne ?
To jest ten model Tamron AF SP 90mm F/2.8 ?
mozer - Sob 18 Lut, 2012
Kasia04, Cytat: | Czyli z tym canonem + tamronem zdjęcia wyszły by ładne ? |