|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - jakość wykonywanych zdjęć samsung ex-1 a nikon p300?
zorco - Pią 24 Lut, 2012 Temat postu: jakość wykonywanych zdjęć samsung ex-1 a nikon p300? proszę o opinie na temat zdjęć wyknywanych aparatami jak w temacie
chcę kupić jeden z nich i nie mogę się zdecydować
jestem początkującym fotoamatorem
aparaty te są obecnie w podobnej cenie i róźnią się wieloma parametrami
zależy mi szczególnie na jakości uzyskiwanych zdjęć
proszę o pomoc bo z pewnością niektorzy z Was mieli okazję testować oba te aparaty
dzięki
hijax_pl - Pią 24 Lut, 2012
zorco napisał/a: | zależy mi szczególnie na jakości uzyskiwanych zdjęć | Możesz to rozwinąć? Co uważasz za wysoką jakość? Kiedy twierdzisz, że nie ma tej jakości - co masz na myśli?
P.S.
Dla mnie P300 odpada - nie ma RAW
zorco - Pią 24 Lut, 2012
czytałem troche na ten temat ale fachowe zwroty mnie się nie trzymają
chodzi mi o głębie zdjęcia, odpowiednią ostrość, jak najmniejszą ilość odblasków, dobre odzwierciedlenie rzeczywistych kolorów
zdjęcia wykonywane zazwyczaj bez lampy i w cały zakresie ogniskowej
To (moim zdaniem) lepiej się sprawdzi EX-1, a jeszcze lepiej Panas LX-5.
Oglądałeś zdjęcia zrobione tymi aparatami?
zorco - Pią 24 Lut, 2012
tak oglądałem tyle co znalazłem w sieci
no zwróciłem uwagę na lx5 i opinie o nim lecz jest jescze chyba ponad 500 zł droższy a jeśli czytając opinie i oglądając zdjęcia chyba nie ma zmaczącej różnicy w jakości wykonywanych zdjęć pomiędzy lx5 ex-1
każdy z nich ma swoje wady i zalety rownież jeśli chodzi o pozostałe funkcje i możliwość korzystania z akcesoriów
a różnica w cenie dość spora
wielbicielxx - Pią 24 Lut, 2012
Bierz EX1 ale jak chcesz robić zdjęcia tylko w trybie auto to możesz się zdziwić ale to dotyczy wiekszości zaawansowanych aparatów.