|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Przyroda i zbliżenia do Nikona D90 (mały budżet)
pies na torach - Czw 01 Mar, 2012 Temat postu: Przyroda i zbliżenia do Nikona D90 (mały budżet) Witam serdecznie! Jestem nowy, świeży, zielony więc wypada się przedstawić, MACIEK, miło mi!
Sprawa wygląda następująco, sondowałem i badałem internet w celu dobrania dla siebie lustrzanki, i wybrałem wreszcie Nikona D90. Myślę, że był to dobry wybór, lecz mój problem polega na czymś zupełnie innym. Chciałbym bardzo fotografować przyrodę, zwierzęta, zachody słońca ale też owady czy małe roślin etc. Aktualnie mam kitowy obiektyw 18-105, bardzo jestem z niego zadowolony, lecz z tego co przeczytałem w internecie do zdjęć natury nie do końca nadaje się on w 100%. Moja prośba brzmi, czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi nazwę paru obiektywów, przy tym nie drogich do natury i zdjęć makro?
Dziękuję z góry!
moronica - Czw 01 Mar, 2012
pies na torach, jesli ta natura to fotografia zblizeniowa (kwiatki, itp) to obiektyw do makro sie nada, jesli natomiast sa to zwierzeta, zwlaszcza niewielkie i plochliwe jak ptaki, no to wiekszosc obiektywow makro bedzie zdecydowanie za krotka i trzeba bedzie pomyslec o zakupie 2 obiektywow
tamron 90mm ma dobry stosunek jakosci do ceny jesli chodzi o obiektywy do makro
Sunders - Czw 01 Mar, 2012
Do natury może na początek nikkor 70-300VR
hijax_pl - Czw 01 Mar, 2012
Sunders napisał/a: | Do natury może na początek nikkor 70-300VR | A do makro nałożyć na niego Raynoxa DCR-250 i będzie git.
pies na torach - Czw 01 Mar, 2012