|
forum.optyczne.pl
|
 |
Lampy błyskowe i oświetlenie - Jaki światłomierz dla początkującego ?
rafal.adamczyk - Nie 13 Maj, 2012 Temat postu: Jaki światłomierz dla początkującego ? Witam! Myślę nad zakupem światłomierza. Niestety w temacie fotografii studyjnej, portretowej jak i pracy ze światłem jestem osobą początkującą. Światłomierz powinien mieć opcję mierzenia światła błyskowego. Bajką była by współpraca z PW+II, choć to nie konieczne. Ciekawą opcją był by dla mnie Sekonic L-358. Czy to dobry sprzęt ? Można dokupić z czasem moduł dla PW.
Mam jeszcze pytanie do Was, jak często - o ile wogóle - używacie światłomierza w fotografii wnętrz, krajobrazowej itp. Z góry dziękuję za pomoc
hijax_pl - Nie 13 Maj, 2012
rafal.adamczyk napisał/a: | Czy to dobry sprzęt ? | Dobry. I w zupełności wystarczający rafal.adamczyk napisał/a: | jak często - o ile wogóle - używacie światłomierza w fotografii wnętrz, krajobrazowej itp. | Rzadko, ale zdarza się
rafal.adamczyk - Nie 13 Maj, 2012
A 758DR ? Czy widzicie sens w moim przypadku wydawania prawie 500 GBP na to cudo ? profile, radio itp. Czy w miarę upływu czasu i nabierania doświadczenia L-358 nadal będzie wystarczająco dobry ?
hijax_pl - Nie 13 Maj, 2012
rafal.adamczyk napisał/a: | Czy w miarę upływu czasu i nabierania doświadczenia L-358 nadal będzie wystarczająco dobry ? | Zależy co rozumiesz przez nabieranie doświadczenia. To znaczy co z tego co oferuje 758 będziesz potrzebować.
PS
By zrobić profile, trzeba mieć specjalny szary target sekonica.
nawrocki - Nie 13 Maj, 2012
5DMII, 24-70 2.8L, 70-200 2.8L IS II, lampy, plecaki, statywy itp.
Chciałbym być takim początkującym