forum.optyczne.pl

Cyfrowe kompakty - Fuji F20????

cycek - Pon 03 Gru, 2007
Temat postu: Fuji F20????
Niedługo wyjeżdżam i muszę szybko zdecydować się na zakup aparatu. Niestety jestem laikiem w tej tematyce i stąd prośba o pomoc. Poszukuję aparatu:
- niewielkich rozmiarów (będę go zabierał na mecze, imprezy, wycieczki)
- robiącego dobrej jakości zdjęcia (także przy słabszym oświetleniu)
- z systemem antywstrząsowym
- do 700 zł.

Sporo dobrych opinii słyszałem o Fuji F20. Czy to dobry wybór w tej cenie? :?:

atibor - Sro 05 Gru, 2007

F20 jest dobrym aparatem ale troche już "podstarzałym", ma bardzo dobre wysokie iso i jest dość szybki - w tej cenie nie kupisz nic lepszego.
Stabilizacja w fuji to takie małe oszustwo, bo nie ma stabilizacji optycznej tylko "stabilizuje" zdjęcie przez podniesienie czułości iso przez co skraca się czas migawki.

Kupuj f20 fajny aparacik i kręci dobre filmiki.

cycek - Sro 05 Gru, 2007

Dziś miałem okazję dokładnie przyjrzeć się samej konstrukcji F20 i zrobiła na mnie wrażenie solidnej. Tak jeszcze w ramach ciekawości zapytam czym przewyższa Canona A560? Pytam bo akurat stały koło siebie i cenowo nie było różnicy.
P_M_ - Sro 05 Gru, 2007

cycek napisał/a:
Dziś miałem okazję dokładnie przyjrzeć się samej konstrukcji F20 i zrobiła na mnie wrażenie solidnej. Tak jeszcze w ramach ciekawości zapytam czym przewyższa Canona A560? Pytam bo akurat stały koło siebie i cenowo nie było różnicy.

Tylko matryca i poziomem szumow. Pod kazdym innym wzgledem ten canon jest lepszy. Byc moze jeszcze obiektyw w fuji jest minimalnie lepszy.
Na twoim miejscu zainteresowalbym sie raczej a710is lub 720is. Moze nie te szumy, ale soft i automatyka sa bez porownania lepsze. Do tego swietna optyka ze stabilizacja. Sporo zaoszczedzisz na karcie pamieci.

cycek - Sro 05 Gru, 2007

Matryca, poziom szumów i obiektyw to chyba jednak spora różnica? :?