forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Jaki aparat z 3D, HDR i HD w okolicach 700 zł?

jakob - Czw 31 Maj, 2012
Temat postu: Jaki aparat z 3D, HDR i HD w okolicach 700 zł?
Witam,

na samym początku chciałbym przeprosić jeżeli podobny temat był, ale odkąd zacząłem zastanawiać się nad wyborem aparaty mam łeb 5/10 :)

Jak napisałem w temacie najchetniej kupiłbym aparat z wymienionymi funkcjami.
Rozważałem na początku kilka aparatów, które niestety nie są chcilowo w moim zasięgu finansowym.

Myślałem o:
1) Nikon P300
2) Samsung EX1
2) Sony HX9V
4) Nikon Coolpix S9300
5) Samsung WB750

Z biegiem czasu i z kolejnymi testami, recenzjami itd wybrałem zestaw cech jakie powinien posiadać mój kompakt :)
W pewnym momencie zacząłem sie jednak zastanawiać nad tym czy jestem w stanie wykorzystać wszystkie funkcje aparatów z wyższej półki cenowej i czy będę widział różnice w jakości.
Dodam tylko, że jestem foto amatorem przez duże "A", a aparat kupuję ze względu za niedalekie narodziny córy :)

Czy możecie polecić jakiś aparat do 700 zł zawierający opisane funkcje?
Dodam też, ze efekt rozogniskowania w Sony bardzo przypadł mi do gustu.

pozdrawiam.

komor - Czw 31 Maj, 2012

jakob, a po Ci to 3D, HDR i HD? Szczególnie przy mniejszym budżecie. Nie lepiej kupić coś co daje w miarę ładne obrazki, zamiast bajerów z literami H i D w nazwie?
Aszex - Pią 01 Cze, 2012

jakob napisał/a:
a aparat kupuję ze względu za niedalekie narodziny córy

To prawdopodobnie jedyny taki moment w życiu, a już na 100% nie powtórzy się więcej niż 2 lub 3 razy. :cool: Pamiątka na całe życie... Czy nie warto dołożyć? ;) Będziesz robił zdjęcia w pomieszczeniu, gdzie będzie dość ciemno, iso musi pójść w górę. Pediatrą czy okulistą nie jestem, ale dawanie noworodkowi lampom po oczach nie jest chyba zdrowe... Poszedłbym w kierunku ex-1 (ale brak bajerów z tematu), a jeszcze lepiej bezlusterkowca lub lustrzanki.

[ Dodano: Pią 01 Cze, 2012 07:14 ]