|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Teleobiektyw do Canona 1000D/1100D/500D/550D itd.
infinity - Wto 09 Sie, 2011 Temat postu: Teleobiektyw do Canona 1000D/1100D/500D/550D itd. Witam, chciałabym się dowiedzieć co myślicie na temat Canona 1100D w połączeniu z Tamronem 70-300 ?
hijax_pl - Nie 14 Sie, 2011
Którym Tamkiem 70-300?
Generalnie to... nic nie myślę... Obiektyw jak obiektyw - po dokręceniu umożliwi robienie zdjęć z jakimś tam przybliżeniem....
jarooo2 - Sro 06 Cze, 2012 Temat postu: Teleobiektyw do Canona 1000D/1100D Witam. Potrzebuję fachowej porady dotyczącej obiektywu. Chcę zakupić teleobiektyw jako uzupełnienie obiektywu 18-55. Od razu zaznaczę, że jestem amatorem i zazwyczaj używam aparatu korzystając z programów tematycznych. Do wyboru mam 3 obiektywy:
1. CANON EF-S 55-250mm f4-5.6 IS (lub IS II)
2. CANON EF-S 18-200mm f3.5-5.6 IS
3. Canon EF-S 18-135 mm f3.5-5.6 IS
I jeszcze jedno pytanie. Jeśli obiektyw ma zakres ogniskowych od 18 do 200mm i przysłonę f/3.5- 5.6 to oznacza to że dla ogniskowej 18mm przysłona min to f/3.5 i zwiększa się proporcjonalnie aż do f/5.6 dla ogniskowej 200mm?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam, Jarek.
muzyk - Sro 06 Cze, 2012
Cytat: | 2. CANON EF-S 18-200mm f3.5-5.6 IS |
Stanowczo odradzam.
jarooo2 napisał/a: | 3. Canon EF-S 18-135 mm f3.5-5.6 IS |
W zasadzie część ogniskowych pokrywa się z kitem, ale z tych przedstawionych, to chyba najlepszy wybór.
jarooo2 napisał/a: | 1. CANON EF-S 55-250mm f4-5.6 IS (lub IS II |
Nie wolałbyś dołożyć i kupić używaną "elkę dla ubogich", czyli 70-200 f4 L?
kozidron - Sro 06 Cze, 2012
jarooo2 napisał/a: | przysłonę f/3.5- 5.6 to oznacza to że dla ogniskowej 18mm przysłona min to f/3.5 i zwiększa się proporcjonalnie aż do f/5.6 dla ogniskowej 200mm? |
Generalnie dobrze rozumujesz, tylko żeby doprecyzować zmienia się skokowo od odpowiednich ogniskowych.
jarooo2 - Sro 06 Cze, 2012
kozidron napisał/a: |