|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - sony alfa 37 czy nikon 3100?
ewelina_m1988 - Czw 07 Cze, 2012 Temat postu: sony alfa 37 czy nikon 3100? Proszę was o pomoc, jestem amatorwm, chcę kupić swoją pierwszą lustrzankę gdyż jakość zdjęć zrobiona kompaktem nie do końca mnie zadowala. Głównie lustrzanka ma posłużyć mi do robienia portretów, fotografowania przyrody i oczywiście jakieś zdjęcia wakacyjne itp. Zastanawiam się nad sony alfa 37 i nikon 3100, szukam aparatu w granicach max 2500. Proszę pomóżcie mi wybrać, ja się nie znam zbytnio, liczę na was. A jeśli żadne z tych, to jaki polecacie?
Dziękuję za odpowiedź
hijax_pl - Czw 07 Cze, 2012
http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=14336
ewelina_m1988 - Czw 07 Cze, 2012
hijax_pl napisał/a: | http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=14336 |
czytałam już niejedno forum, zależy mi na porównaniu tych dwóch aparatów które wymieniłam i napisaniu mi który mam wybrać, a w ostateczności jeśli żaden z nich nie jest odpowiedni to podpowiedzeniu jaki inny.
Jivul - Czw 07 Cze, 2012
weź Nikona samo body, do tego jakiś odrobinę lepszy obiektyw, w canonie jest 18-135, pewnie jakiś odpowiednik nikonowski w granicach 1000 zł też będzie albo innego producenta jakiś uniwersalny zoom troszkę lepszej klasy, mieścisz się w budżecie, i możesz focić to wszystko co wymieniłaś.
jaad75 - Czw 07 Cze, 2012
ewelina_m1988 napisał/a: | Głównie lustrzanka ma posłużyć mi do robienia portretów, fotografowania przyrody | Pomyślałaś o obiektywach, których będziesz potrzebować?
muzyk - Czw 07 Cze, 2012
ewelina_m1988 napisał/a: | szukam aparatu w granicach max 2500 |
ewelina_m1988 napisał/a: | Głównie lustrzanka ma posłużyć mi do robienia portretów, fotografowania przyrody |
A to z budżetem 2500 nie za wiele zawojujesz. Możesz jeszcze rzucić okiem na te aparaty:
Canon 1100D + 18-55 IS, 55-200 IS, albo 50 1.8II
przy czym lepszym wyborem byłby:
Pentax kR 18-55, 55-200