forum.optyczne.pl

Inne akcesoria fotograficzne - statyw i glowica gimbalowa

pietro69 - Wto 12 Cze, 2012
Temat postu: statyw i glowica gimbalowa
doradzi ktos co wybrac
mam statyw calkiem spoko ale do aparatu z malym obiektywem
potrzebuje kupic cos porzadnego stabilnego
do czego?
do ksiezyca
do makro
do zdjec nocnych
no i jak sie trafi do przyrody
w tym temacie jestem laik wiec prosze was o pomoc
acha wezcie pod uwage ze mam prawie 2 metry wzrostu :)

komor - Wto 12 Cze, 2012

pietro69, wyszukiwanie w tym dziale s³owa gimbal da³o nastêpuj±ce rezultaty:
Statyw + g³owica na ptaszki
jaki statyw + g³owica do obci±¿enia 8kg
G³owica pod 300/2.8. Jobu Design?
Test glowicy gimbalowej Triopo DG-3
Mo¿e to co¶ pomo¿e.

no wlasnie nie wiem o co chodzi bo wszedzie tylko triopo
nie ma innych a moze ta taka dobra ze nie ma potrzeby szukac lepszej?
szkoda ze nikt nie chce pomoc moze temat laicki ale niestety dla mnie nie
wybierajac statyw \wszyscy powiedza manfrotto\ o udzwigu powiedzmy 6 kg a moj zestaw najciezszy wazy niech bedzie ok 3 kg\nie wiem strzelam\ to trzeba doliczyc glowice ktora wazy nie wiem 2kg czyli podchodzi pod gorna granice wytrzymalosci statywu
nie wiem czy tak to ja to dobrze kalkuluje bo wychodzi mi ze najpierw glowica a potem statyw

moronica - Wto 12 Cze, 2012

pietro69, to nie tak, ze nie ma innych ani ze ta Triopo jest najlepsza (tak jak statywy Manfrotto wcale nie sa najlepsze). sa inne tego typu glowice, sa lepsze, sa drozsze (ceny zamiast ~600zl wynosza ~$600)

to sie zgadza moronica i ja to rozumiem ale jest tez cos takiego jak jakosc\cena
jak cos jest dobre i wystarczajace to po co przeplacac albo po co kupowac jak za chwile bede musial kupic bo sie popsulo
nie znam sie na tym zupelnie i nie chce wydawac wielkich sum ale.... no wlasnie nauczylem sie kupowac \niektore rzeczy\ raz i zapomniec ze potrzebuje
jezeli kupie teraz mocny statyw i dobra glowice to posluzy mi mam nadzieje wiele wiele lat