|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony alpha200 + Minolta 50mm f1.7 dla początkującego
Ateo - Wto 03 Lip, 2012 Temat postu: Sony alpha200 + Minolta 50mm f1.7 dla początkującego Witam
ponieważ jestem początkującym fotografem chciałbym wpierw zasięgnąć rady specjalistów. Czy A200 z powyższą minoltą podoła moim wymaganiom? Mówię tutaj o standardowych zdjęciach w plenerze, portret i ewentualnie u cioci na imieninach.
Cena takiego zestawu na ebay to około 200 + 70 Funtow (obecnie siedzę i pracuję w UK). Na razie nie chciałbym przekraczać tej ceny.
Czytałem że nikon ma tańsze obiektywy i raz zainteresował mnie D5000. Ale sam juz nie wiem.. tyle tego jest...
Jeśli fotografowanie będzie mi wychodzić to w przyszłości zapewne kupie coś lepszego.
Z góry dziękuje za rady.
PS. Póki co mam kompakt Sony Cyber Shot h55, więc wymagający nie jestem
Pozdrawiam
komor - Wto 03 Lip, 2012
Ateo, stałoogniskowy obiektyw 50 mm to trochę mało moim zdaniem na początek. Portrety akurat wyjdą z niego fajne, ale u cioci na imieninach będzie brakowało Ci szerokiego kąta widzenia. Ten obiektyw „nie ma zooma”, mam nadzieję, że o tym wiesz.
Ateo - Wto 03 Lip, 2012
Oczywiście. W cenie 200 funtów dają mi dodatkowo obiektyw 18mm-70mm lub podobny, więc generalnie mam jeszcze wybór
przykładowe zestawy z ebay http://bit.ly/N5nJEY
dcs - Wto 03 Lip, 2012
Ateo,
Lepsze:
http://www.ebay.co.uk/itm...=item416771ae40
http://www.ebay.co.uk/itm...=item2ebfcd074a
"camera was bought 06/2011 in Poland...only 5300 photos": http://www.ebay.co.uk/itm...=item1c2895e286
40D "Shutter count is a very low 764": http://www.ebay.co.uk/itm...=item3cc81795e6
http://www.ebay.co.uk/itm...=item43b13b061b
D80 http://www.ebay.co.uk/sch...31388&_from=R40
Ateo - Wto 03 Lip, 2012
No fajny ten nikon d90 ale raczej nie kupię go za 200 funtów... ale poobserwuję. D80 już prędzej i faktycznie lepsze zdjęcia robi od soniaka... dzięki za radę
dcs - Wto 03 Lip, 2012
Ateo,
A co z D3100 "z Polski"?