|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Canon 5d mark II + wybór obiektywu/ów
m3ntor - Sob 28 Lip, 2012 Temat postu: Canon 5d mark II + wybór obiektywu/ów Witam!
Potrzebuje pomocy przy wyborze obiektywu do aparatu Canon 5D Mark II. Aparat ma służyć do kręcenia teledysków i filmów promocyjnych. Do wydania na cały zestaw mam 11.000zł - co daje 3500zł na obiektyw.
Ujęcia to zazwyczaj postać na pierwszym planie, jednak będą kręcone także przypadkowe osoby, tłum, i tak dalej. Dlatego potrzebuje coś "uniwersalnego".
Co i dlaczego powinienem wybrać, biorąc pod uwagę fakt że jestem amatorem?
Pozdrawiam,
m3ntor.
lotofag - Sob 28 Lip, 2012 Temat postu: Re: Canon 5d mark II + wybór obiektywu/ów
m3ntor napisał/a: |
Co i dlaczego powinienem wybrać, biorąc pod uwagę fakt że jestem amatorem?
|
Firmę, która Ci te teledyski nakręci.
To nieco bardziej skomplikowane, niż zakup dobrego korpusu i szkła za pozostałą kwotę...
m3ntor - Sob 28 Lip, 2012
Firma którą wybrałem ostatnio nie spełniła moich wymagań za kwotę którą wzięła. Kupuję także steadycam merlin, statyw kulowy i wizjer. Myślę także że po zakupie zapiszę się na jakiś kurs. Szybko się uczę. Ewentualnie zatrudnię operatora.
To może teraz podpowiesz coś do obiektywu?
Pozdrawiam,
m3ntor.
mozer - Sob 28 Lip, 2012
m3ntor, kiedyś chyba pisałem, żebyś zainteresował się obiektywami z płynną regulacją przysłony. To podstawa przy poważnym filmowaniu. Takie obiektywy robi np. Samyang - przejrzyj ich ofertę obiektywów dedykowanych do filmowania lustrzankami.
m3ntor - Sob 28 Lip, 2012
mozer dzięki za przypomnienie! obiektyw Samyang 85mm f/1.4 IF MC Aspherical prezentuje się bardzo dobrze przy bliskich ujęciach, w dodatku jest tani. Myślę że będzie to dobry wybór.