forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - D5100 przebija wszystkie lustrzanki do 10k zł

sylwia_marian - Nie 09 Wrz, 2012
Temat postu: D5100 przebija wszystkie lustrzanki do 10k zł
Witam.
Mam dylemat z lustrzanką za rozsądne pieniadze. Nie znam się na jakościowych technicznie elementach aparatów. Nie szukam sprzętu za kilkanaście tysecy, ponieważ nie będę zarabiał robieniem zdjęć.
Moimi typami są D800 (12k zł przy dużo), 7D i D5100. Myślałem też o A77 - odpadł za półprzezroczyste lustro.
D800 - najlepszy ale musiałoby mieć coś takiego co przekona mnie w zupełności.
D5100 - cena niska a pokazuje tyle możliwości. Chyba, że wykonanie techniczne jest słabe i nie warto kupować.
7D - cena dwa razy wyższa niż D5100, który ma automatyczne ustawienie ostrości przy filmowaniu.
I o jest dla mnie największą bolączką, która przekonuje mnie do D5100 choć wolę Canona 7d. Jak Canon 7D ma rozwiązane ustawienie ostrości przy nagrywaniu filmów?
Czy mogę prosić o rozwiązanie tego problemu? I oczywiście co jest lepszym wyborem.
Szumy - D5100 wg mnie lepiej wypada.
Czytałem wcześniejsze porównania &d i D5100 ale nie były rzetelne. Typu, że obiektywy masz do canona to weż canona.

Pozdrawiam

moronica - Nie 09 Wrz, 2012

sylwia_marian, powyzej d5100 jest jeszcze d7000 - ta sama matryca ale korpus polka wyzej. w przyszlym tygodniu ma sie pokazac pelnoklatkowy entry-level d600, jak cie neci d800 ale za drogi no to ten ma szanse byc za nieco ponad polowe jego ceny. jak bedzie to sie okaze w czwartek ;)
Stuku - Pon 10 Wrz, 2012

Wszystko ładnie, pięknie ale D5100 nie ma silnika AF, czyli w grę wchodzą tylko szkła a AF-S które do tanich nie należą.

Przykład: 50 1.8 z AF-S kosztuje około 800 zł. Do Sony starsza produkcja KM 50 1.7 - używka na alledrogo od 320 zł w górę, Cannonowska 50 od 300 zł w górę :)

mozer - Pon 10 Wrz, 2012

Stuku napisał/a:
50 1.8 z AF-S kosztuje około 800 zł.

Stuku napisał/a:
Cannonowska 50 od 300 zł w górę