forum.optyczne.pl

Obiektywy fotograficzne - Tamron SP AF 17-50mm F/2,8 XR Di II jak wybrać dobry egz?

jarooo2 - Sro 19 Wrz, 2012
Temat postu: Tamron SP AF 17-50mm F/2,8 XR Di II jak wybrać dobry egz?
Cześć. Chcę kupić obiektyw Tamron SP AF 17-50mm F/2,8 XR Di II LD Aspherical IF. Poczytałem sporo opinii użytkowników o tym szkle i w zasadzie wszyscy twierdzą, że jest to świetne szkło o ile dobierze się konkretny egzemplarz do swojego aparatu. Problem w tym, że nie wiem jak sprawdzić obiektyw w sklepie. Zaznaczę, że jestem w zasadzie amatorem, a obiektyw, przez większość czasu, będzie używany przez moją żonę. Ma to być prezent dla niej więc z oczywistych względów nie mogę liczyć na jej pomoc :)
witkot - Sro 19 Wrz, 2012

Nikogo nie reklamuję.Poczytaj na forum
http://allegro.pl/my_page.php?uid=8802635
Osobiście sprawdziłem i jestem zadowolony.
Powiem ci szczerze jeżeli juz jesteś w 100% przekonany do tego szkła to dobry kontakt.
W sklepie na 5 egzemplarzy jeden będzie "osty".Przy wysyłce to dopiero loteria.
Więcej informacji to pisz na PW.

Do "Cichego" już pisałem. Napisał, że po sprawdzeniu u niego powinno być podobnie u klienta. Nie chciałbym jednak zaraz po kupnie obiektywu (i sprezentowaniu żonie) wysyłać sprzętu do kalibracji. Dlatego pytam jak to sprawdzić w sklepie.
Swoją drogą zastanawia mnie jedno. Skoro w sklepie 1 na 5 szkieł będzie ostre, co robi "Cichy" z tymi nieostrymi?

dcs - Sro 19 Wrz, 2012

jarooo2,

Dla mnie -pisze bajki.

Niech ujawni ilość /procent/ zwrotów.

A może lepiej dystrybutora Tamrona spytać co robi z tymi odrzutami Cichego.
/domyślam się co odpowie/

dcs --masz lepszy pomysł na zakup tego szkła ?
dcs - Sro 19 Wrz, 2012

witkot,

Na pewno nie uwierzyłbym handlarzowi, który sugeruje selekcję.
/robiłem w tym :sad: /

witkot napisał/a:
dcs --masz lepszy pomysł na zakup tego szkła ?