|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Pomoc w wyborze, FZ48 czy coś innego
KOMODO - Sro 17 Paź, 2012 Temat postu: Pomoc w wyborze, FZ48 czy coś innego Witajcie.
Od pewnego czasu zanoszę się ze sprawieniem sobie nowego aparatu. Od razu uprzedzam że nie jestem ani zapaleńcem ani profesjonalistą w tej sprawie. Dotychczas korzystałem z Sony Cyber Shot W50 i powiedzmy że byłem zadowolony. (był jak dla mnie szybki trzymał bardzo długo na aku, no i zdjęcia jak na coś za te pieniądze "były" ok).
Budżet jaki planowałem to około 800-900zł max (jak coś na prawdę dobrego).
Wiadomo że im mniej tym lepiej:) Wstępnie upatrzonego miałem Olympusa SZ-30mr tylko to była ta górna granica bo kosztuje on 900zł (co mnie trochę gryzło)
Czytałem czytałem , zacząłem się przekonywać do Panasonica TZ-20 (można powiedzieć że do dziś to on był moim faworytem) ----> w tym miejscu napomknę o Sony HX9V którego wszędzie chwalą ale którego na allegro już prawie nie ma a jak jest to kosztuję więcej niż planowałem (gdyby się pojawił to pewnie bym nie czekał)
Dzisiaj natomiast natknąłem się na aparat jak w temacie. Panasonic FZ48
Początkowo nie brałem go pod uwagę gdyż jest (jak dla mnie ) duży. Ale na allegro jest w naprawdę okazyjnej cenie 800zł (nowy ale niestety brak gwarancji -> rozmawiałem ze sprzedawcą robi wyprzedaż bo likwiduje sklep stąd taka cena i brak świstka)
Powiedzcie mi proszę czy za te pieniądze opłaca się brać tego FZ48 i czy z aparatów które wcześniej wymieniłem to właśnie ten Panasonic będzie najlepszy ?? (jeśli patrzeć na ceny nowych to powinien być z innej pułki ).
Głównie aparat służyć będzie do cykania fotek z wakacji itp wypadów, no i dobrze by kręcił ładne filmiki. Jeśli ma większy potencjał to chyba lepiej, może się wkręcę:)
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie i w miarę szybkie odp gdyż aukcja kończy się jutro rano:/
TomPL2 - Czw 18 Paź, 2012
Przy braku gwarancji zyskujesz około 300zł - sam musisz zdecydować, czy warto.