|
forum.optyczne.pl
|
 |
Cyfrowe lustrzanki - Canon 650D - test cyfrowej lustrzanki
maciej.latallo - Czw 25 Paź, 2012 Temat postu: Canon 650D - test cyfrowej lustrzanki Zapraszamy serdecznie do lektury testu lustrzanki Canon 650D oraz dyskusji na jego temat:
http://www.optyczne.pl/in...rat&test_ap=189
sektoid - Czw 25 Paź, 2012
Może napisze coś jako użytkownik 600d. Moje przemyślenia po przeczytaniu testu w stosunku do poprzedniego modelu i do konkurencji.
+ praktycznie 6 kl/s w pierwszej sekundzie, jak ktoś potrzebuje to i owszem,ja jestem ladszafciarzem więc nie ma to dla mnie znaczenia.
+ wszystkie punkty AF krzyżowe, pewnie to i lepiej, ja nawet jedynką jechałem na centralnym, takie przyzwyczajenie i potrzeby.
+ filmy, nie wiem, nie znam się, nie używam, raz psa nakręciłem, ostrość ustawiałem manualnie.
+ przełącznik ze zdjęć na tryb filmowania, bardzo dobry pomysł, kręcenie pokrętasem dookoła działa w 600d na nerwy nawet tym, którzy film kręcą od święta.
+ dotykany wyświetlacz, sam nie wiem, nowość, pewnie jak ktoś polubi i się przyzwyczai to pozna zalety.
+ matryca, zakres tonalny jakby gorszy niż w 600d, pewnie to się mieści w zakresie rozrzutów produkcyjnych, na tle konkurencji niby słabiej w testach, ale jak oglądam zdjęcia to z detalem lepiej. Na papierze i tak wszystko znika.
+ Dokładność układu AF, regulacja w serwisie czyni cuda, słowo daję, długo się nie czeka, potem trafia w punkt.
+ Orginalny grip Canona jest znakomity i polecam pomimo ceny.
+ mała waga i rozmiary, nie morduje mi kręgosłupa w górach jak jedynka.
+ odchylany wyświetlacz, cudowny do makro.
+ darmowy legalny soft do obróbki RAW-ów, to wielka zaleta rzadko brana pod uwagę.
Teraz plusy ujemne z punktu widzenia amatora z długim stażem.
- marzę o uszczelkach jak w jedynce, deszcz leje i nic się nie dzieje.
- mikroregulacja AF, konkurencja daje to nawet do trabantów, żadna stałka Canona z legalnej dystrybucji nie trafiała dokładnie, ja mam blisko do serwisu, ale nie każdy ma ten komfort.