forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze obiektywu - Obiektyw do Pentaxa k-5 - 17-50/2.8

Wurcel - Nie 28 Paź, 2012
Temat postu: Obiektyw do Pentaxa k-5 - 17-50/2.8
Witam serdecznie
Zacznę od tego że jestem "świeżakiem" ale od jakiegoś czasu mocno interesuję się fotografią i jestem wręcz zdeterminowany by zakupić jakiś ciekawy sprzęt.

Na samo body mam do przeznaczenia około 4 tys i padło na Pentaxa k-5, myślę że w tym przedziale cenowym jest to najlepsza propozycja. Teraz mam problem jaki wybrać obiektyw.
Głównie chciałbym robić zdjęcia w plenerze ala ślubne oraz w lokalach - imprezy okolicznościowe, skupić się głównie na postaciach zahaczając o szczegóły w okół, więc myślę ze obiektyw 17-50/2.8 będzie nadawać się idealnie i teraz wielki problem żadnego nigdy nie testowałem, jestem zielony w tym a zależy mi na dobrej klasie obiektywie, myślę ze max 3500 zł mogę dać, więc co polecacie? Jeśli są obiektywy z podobnymi parametrami, jakościowo foty podobnie wychodzą a różnica ceny to kilkaset złotych czy więcej to też dla mnie ważna informacja, ponieważ mogę coś dołożyć i jakąś stałke kupić (również jaką stałke polecacie).

Jeśli polecalibyście mi inny zestaw (aparat- obiektyw) też chętnie wezmę to pod uwagę.
Serdecznie pozdrawiam
Krzysiek

Sunders - Nie 28 Paź, 2012

Wurcel napisał/a:
myślę ze obiektyw 17-50/2.8 będzie nadawać się idealnie i teraz wielki problem żadnego nigdy nie testowałem, jestem zielony w tym a zależy mi na dobrej klasie obiektywie, myślę ze max 3500 zł mogę dać, więc co polecacie?

Sigma 17-50 f/2.8 EX DC OS HSM
albo zastanów się nad:
Pentax FA 35 f/2.0 i Pentax SMCP-FA 50 f/1.4 Autofocus :smile:

k33l - Pon 29 Paź, 2012

Lampa do tego koniecznie!
muzyk - Wto 30 Paź, 2012

Sunders napisał/a:
Pentax FA 35 f/2.0 i Pentax SMCP-FA 50 f/1.4 Autofocus :smile:

A może Sigma 30 1.4 i Pentax 50 1.4?

Arek - Wto 30 Paź, 2012