|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - lustrzanka dla laika
bubers - Pon 05 Lis, 2012 Temat postu: lustrzanka dla laika Witam,
Proszę o pomoc przy zakupie pierwszej lustrzanki
Aparat kupuje głownie dlatego ze spodziewam się potomka i chciałbym jak najlepiej uchwycić każdą chwile czy to na zdjęciu czy na filmie
Prawdopodobnie większość zdjęć będzie wykonywanych w trybie auto /z czasem chce podejść do zdjęć bardziej ambitnie ale moja partnerka na pewno pewnie korzystała tylko z auto/
Jestem totalnym laikiem wiec napisze z grubsza o co mi chodzi:
- jak najlepsza jakość zdjęć w trybie auto
- kręcenie filmów w full HD
- wyjście HDMI
- zdjęcia panoramiczne
- odchylany wyswietlacz
Prawdopodobnie jak raz kupie jakiś zestaw nie będę go rozbudowywał tylko z niego korzystał /chociaż kto wie, może się wciągnę /, nie jestem bajerantem wiec chciałbym, żeby sprzęt jak najdłużej wytrzymał.
Nie ukrywam że przychylam się do NIKONA, a konkretnie do modelu D5100 z obiektywem 18-105, aktualnie body z obiektywem mogę zakupić w cenie ok. 2400zł – może to za drogi sprzęt? A może lepiej dołożyć do czegoś lepszego?
Proszę o sugestie co do konkretnych modelów wraz z obiektywami
mozer - Pon 05 Lis, 2012
bubers, ale wiesz, że w trybie auto to najlepszą jakość da kompakt?
nienietaktak - Wto 06 Lis, 2012
A za 2400 to taki kompakt dostaniesz, że czapki z głów. No i poręczniejszy od ruszczanki. Z automatyką, trybem ręcznym, plikami RAW w razie czego, filmowaniem i gibanym monitorem.
dcs - Wto 06 Lis, 2012
nienietaktak,
śmiało możesz dopisać "postępowa" /wiocha/
muzyk - Wto 06 Lis, 2012
bubers napisał/a: | Nie ukrywam że przychylam się do NIKONA, a konkretnie do modelu D5100 z obiektywem 18-105, |
To kup i ciesz się fotografowaniem. Może z czasem odkryjesz RAW, Lightroom, czy inną "ciemnię".
bubers napisał/a: | 2400zł – może to za drogi sprzęt? |
2400 zł w fotografii to powiedzmy... kieszonkowe.
bubers napisał/a: | A może lepiej dołożyć do czegoś lepszego?
|