forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Sony Cyber-shot DSC-HX20V czy Samsung WB850F

fragrances - Nie 18 Lis, 2012
Temat postu: Sony Cyber-shot DSC-HX20V czy Samsung WB850F
Witam, poszukuję dobrego kompaktu w przedziale 1000-1300 i zastanawiam się nad tymi dwoma w tytule. Jesteście w stanie coś poradzić ? Czy może jest jakiś inny który bije je na głowe ?

Jestem amatorem, posiadam kompakt Benqu który kupiłem za 200 zł :P i chciałbym coś porządniejszego

Sunders - Nie 18 Lis, 2012

fragrances napisał/a:
poszukuję dobrego kompaktu w przedziale 1000-1300 i zastanawiam się nad tymi dwoma w tytule

IMO żaden z nich nie jest dobry, ale sony jest nieco lepszy.

fragrances napisał/a:
Jestem amatorem

Ultrazoomów. :smile:

fragrances napisał/a:
chciałbym coś porządniejszego

Jeśli "porządniejszy" znaczy z jeszcze większą krotnością zooma, to może nikon Coolpix P510 :smile:

Wojmistrz - Nie 18 Lis, 2012
Temat postu: Re: Sony Cyber-shot DSC-HX20V czy Samsung WB850F
fragrances napisał/a:
Witam, poszukuję dobrego kompaktu w przedziale 1000-1300 i zastanawiam się nad tymi dwoma w tytule. Jesteście w stanie coś poradzić ? Czy może jest jakiś inny który bije je na głowe ?

Jestem amatorem, posiadam kompakt Benqu który kupiłem za 200 zł :P i chciałbym coś porządniejszego

Kolego, jakie przeznaczenie ma mieć ten aparat? Jak piszesz, nie jest to pierwszy aparat więc powinieneś już umieć określić na jaki rodzaj fotografii sę nastawiasz.

fragrances - Nie 18 Lis, 2012

kolego Sunders, kompletnie Cię nie rozumiem jeśli chodzi o te zoomy :)
i piszesz że oba aparaty nie są dobre, czemu według Ciebie nie są dobre ? Gdyż słyszałem opinie, że to dobre aparaty :)

Jeśli chodzi o przeznaczenie - niedawno urodziło mi sie dziecko i chciałbym robić jakiś fajne zdjecia które potem mógłbym umieścic w albumie i nie chcę lustrzanki gdyż na wakacjach wole miec przy sobie coś mniejszego :)

Wojmistrz - Nie 18 Lis, 2012