|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Sony Cyber-shot DSC-HX20V czy Samsung WB850F
fragrances - Nie 18 Lis, 2012 Temat postu: Sony Cyber-shot DSC-HX20V czy Samsung WB850F Witam, poszukuję dobrego kompaktu w przedziale 1000-1300 i zastanawiam się nad tymi dwoma w tytule. Jesteście w stanie coś poradzić ? Czy może jest jakiś inny który bije je na głowe ?
Jestem amatorem, posiadam kompakt Benqu który kupiłem za 200 zł i chciałbym coś porządniejszego
Sunders - Nie 18 Lis, 2012
fragrances napisał/a: | poszukuję dobrego kompaktu w przedziale 1000-1300 i zastanawiam się nad tymi dwoma w tytule |
IMO żaden z nich nie jest dobry, ale sony jest nieco lepszy.
fragrances napisał/a: | Jestem amatorem |
Ultrazoomów.
fragrances napisał/a: | chciałbym coś porządniejszego |
Jeśli "porządniejszy" znaczy z jeszcze większą krotnością zooma, to może nikon Coolpix P510
Wojmistrz - Nie 18 Lis, 2012 Temat postu: Re: Sony Cyber-shot DSC-HX20V czy Samsung WB850F
fragrances napisał/a: | Witam, poszukuję dobrego kompaktu w przedziale 1000-1300 i zastanawiam się nad tymi dwoma w tytule. Jesteście w stanie coś poradzić ? Czy może jest jakiś inny który bije je na głowe ?
Jestem amatorem, posiadam kompakt Benqu który kupiłem za 200 zł i chciałbym coś porządniejszego |
Kolego, jakie przeznaczenie ma mieć ten aparat? Jak piszesz, nie jest to pierwszy aparat więc powinieneś już umieć określić na jaki rodzaj fotografii sę nastawiasz.
fragrances - Nie 18 Lis, 2012
kolego Sunders, kompletnie Cię nie rozumiem jeśli chodzi o te zoomy
i piszesz że oba aparaty nie są dobre, czemu według Ciebie nie są dobre ? Gdyż słyszałem opinie, że to dobre aparaty
Jeśli chodzi o przeznaczenie - niedawno urodziło mi sie dziecko i chciałbym robić jakiś fajne zdjecia które potem mógłbym umieścic w albumie i nie chcę lustrzanki gdyż na wakacjach wole miec przy sobie coś mniejszego
Wojmistrz - Nie 18 Lis, 2012