forum.optyczne.pl

Serwis sprzętu i usterki - Szukam dobrego serwisu w Warszawie

GregSad - Sob 01 Gru, 2012
Temat postu: Szukam dobrego serwisu w Warszawie
Witajcie,
Od 2 lat jestem zadowolonym użytkownikiem Nikona 5100. Niestety miesiąc temu zabrałem go do stadniny w celu zrobienia kilku zdjęć. Poproszony o podciągnięcie popręgu w siodle dałem aparat do potrzymania żonie. Ta niestety go upuściła. Był w ochronnym pokrowcu, ale to nie pomogło. Wstrząs spowodował zablokowanie aparatu. Próbowałem wyjąć baterię, delikatnie wstrząsnąć i nic.

Potrzebuję pilnie adresu dobrego serwisu w Warszawie. Naprawa pozagwarancyjna.

Proszę o pomoc może ktoś miał pozytywne doświadczenia z jakimś serwisem ?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Grzegorz

007areka - Sob 01 Gru, 2012

Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
02-232 Warszawa
ul. Łopuszańska 38b

tel.: (022) 460 87 33
(022) 460 87 34
(022) 460 87 35
(022) 460 87 36
(022) 460 87 60
fax: (022) 460 87 38

emai : service@nikon.pl

i żeby było jasno wcale ich nie polecam i nie napisze żeby byli dobrzy :evil: :!: :!: :!: , ale to jedyny serwis N " ASO " ;) w Polsce .
dobrze opisz stan sprzętu i stopień zużycia, i uważaj na podmianki ......mnie przy okazji ktoś w sklepie lub serwisie wymienił osłonę wyświetlacza na bardzo zmęczona ;) pozdrawiam wymieniacza :mrgreen: :evil: niech mu moja osłona dobrze służy.

GregSad - Nie 02 Gru, 2012

Taaaaaaaaa........

I właśnie takich akcji się obawiam, że mi coś podmienią zamienią itd, itp..........

Stąd moje pytanie o dobry serwis. W tym przypadku powinienem szukać z naciskiem na łowo uczciwy.

Pozdrawiam
Grzegorz

007areka - Nie 02 Gru, 2012

...eee tak źle nie jest :razz: przecież to jedyny(jak piszą o sobie) - czytaj wobec tego najlepszy :mrgreen:
GregSad - Nie 02 Gru, 2012

Taaaaa........ ale jednak pewien dreszczyk emocji pozostaje :lol:

No nic wyjścia nie mam - oddam do naprawy (a może odblokują na miejscu :?: ) i będę liczył na to że nic nie pomienią (a wręcz naprawią) :grin:

007areka - Pon 03 Gru, 2012

...na miejscu naprawić :?: :mrgreen: zapomnij dwa tygodnie dla sprzętu na gwarancji ....dla napraw poza gwarancyjnych miesiąc :?: :?: :?: a co ja pisze przecież to żywa kasa ooo to myślę ze jednak masz szanse na naprawę od reki :twisted: a tak na poważnie popytać nie zaszkodzi ... może to blacha sprawa i będzie działał .
GregSad - Sob 08 Gru, 2012

No i stało się - byłem w serwisie :razz:

Szok - miło i sympatycznie.
Gość w recepcji od razu poznał, że aparat upadł. Nie ściemniałem - powiedziałem że tak. Gość na chwilkę wyszedł na zaplacze, gdzie odblokował aparat. Wszystko miło i na najwyższym poziomie.

I uwaga :!: :!: :!: :!: :!:

Na pytanie ile jestem winny usłyszałem "proszę dbać o niego i nim nie rzucać"

Jestem w szoku - Nie dość że naprawa od ręki to jeszcze bezpłatnie :smile:

Z czystym sumieniem mogę polecać serwis Nikona w Warszawie na ul. Łopuszańskiej

Polecam, polecam, polecam :!: :!: :!:

I jeszcze raz dziękuję

Pozdrawiam
Grzegorz

007areka - Sob 08 Gru, 2012

...a widzisz pisałem ze może to być błacha sprawa, ..... choć wybacz nie wierze :!: w to co piszesz :evil: nikt nie weźmie sprzętu bez rejestracji do serwisu :oops: i tym bardziej "nie zniknie z nim na zapleczu :mrgreen: " troche to sztuczne - prawda :wink: no chyba ze nie maja co robić bo nikt już z nich nie korzysta... rzuć okiem na swoj wpis - wygląda jaka autoreklama, ciesze się ze jesteś zadowolony :mrgreen: mojego zdania nic nic nie zmieni o serwisie NIKON i ich obsłudze oraz marce NIKON. - dodam tylko ze po magicznym serwisie d800 dalej mam niekompletny sprzęt, ani sklep ani serwis nie dosłały mojej zaślepki na wyświetlacz - pracują nad tym, a minęło już chyba z miesiąc .
GregSad - Sob 08 Gru, 2012

No nie wiem - facet przy biurku w recepcji nie miał narzędzi i dlatego wyszedł z aparatem. Nie było go ze 3 minuty (max) więc nie podejrzewam że coś wykręcił czy zamienił. Sprawdzę numery fabryczne i wieczorem dam Ci znać.

Na razie nadal twierdzę że srwis jest ok. i mi bardzo pomógł.

:grin: :grin: :grin:

Pozdr.
Grzegorz

dcs - Sob 08 Gru, 2012

007areka,
Pracowałem w serwisie /czasy przedinternetowe/.

Nie robiłem tajemnicy, że np. Canonowi T90 na zawieszanie pomaga "twardy reset" -wyjęcie baterii. Pokazywałem to klientowi, żeby kolejnym razem nie tracił swego i mojego czasu.

007areka - Sob 08 Gru, 2012

...wiem w canone sam tak robię - a raczej robiłem bo obecnie nie było potrzeby i do tego nie trzeba jechać do serwisu :wink: ale naprawdę nie potrzeba udowadniać na siłe ze ktoś jest zadowolony OK, super, no chyba ze sie ma poczucie winy...ehhh nara.
ps. GregSad nie sil sie , nie ewidencjonują Twojego sprzęt - przecież każdy klient to statystyka...Ty nie sprawdzasz czy masz swój sprzęt podebraniu... chcesz to teraz nadrabiać, ciesz się ze jesteś zadowolony, pozdrawiam :wink:

GregSad - Sob 08 Gru, 2012

Nie kumam 007areka jesteś rozgoryczony - Twoja sprawa ja jestem zadowolony - moja sprawa, napisałem o tym i tyle.

Na nic się nie sile po prostu napisałem jak jest. A Tobie zalecam kupienie nowego dekielka za kilka złotych i nie tracenie więcej czasu na rozbudzanie w sobie negatywnej energii - szkoda życia.

007areka - Sob 08 Gru, 2012

GregSad napisał/a:
Nie kumam 007areka jesteś rozgoryczony - Twoja sprawa ja jestem zadowolony - moja sprawa, napisałem o tym i tyle.

Na nic się nie sile po prostu napisałem jak jest. A Tobie zalecam kupienie nowego dekielka za kilka złotych i nie tracenie więcej czasu na rozbudzanie w sobie negatywnej energii - szkoda życia.

:lol:

GregSad - Sob 08 Gru, 2012

No.........

I o ten uśmiech chodziło :lol: :lol: :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group