|
forum.optyczne.pl
|
 |
Serwis sprzętu i usterki - Szukam dobrego serwisu w Warszawie
GregSad - Sob 01 Gru, 2012 Temat postu: Szukam dobrego serwisu w Warszawie Witajcie,
Od 2 lat jestem zadowolonym użytkownikiem Nikona 5100. Niestety miesiąc temu zabrałem go do stadniny w celu zrobienia kilku zdjęć. Poproszony o podciągnięcie popręgu w siodle dałem aparat do potrzymania żonie. Ta niestety go upuściła. Był w ochronnym pokrowcu, ale to nie pomogło. Wstrząs spowodował zablokowanie aparatu. Próbowałem wyjąć baterię, delikatnie wstrząsnąć i nic.
Potrzebuję pilnie adresu dobrego serwisu w Warszawie. Naprawa pozagwarancyjna.
Proszę o pomoc może ktoś miał pozytywne doświadczenia z jakimś serwisem ?
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Grzegorz
007areka - Sob 01 Gru, 2012
Serwis Nikon Polska Sp. z o.o.
02-232 Warszawa
ul. Łopuszańska 38b
tel.: (022) 460 87 33
(022) 460 87 34
(022) 460 87 35
(022) 460 87 36
(022) 460 87 60
fax: (022) 460 87 38
emai : service@nikon.pl
i żeby było jasno wcale ich nie polecam i nie napisze żeby byli dobrzy , ale to jedyny serwis N " ASO " w Polsce .
dobrze opisz stan sprzętu i stopień zużycia, i uważaj na podmianki ......mnie przy okazji ktoś w sklepie lub serwisie wymienił osłonę wyświetlacza na bardzo zmęczona pozdrawiam wymieniacza niech mu moja osłona dobrze służy.
GregSad - Nie 02 Gru, 2012
Taaaaaaaaa........
I właśnie takich akcji się obawiam, że mi coś podmienią zamienią itd, itp..........
Stąd moje pytanie o dobry serwis. W tym przypadku powinienem szukać z naciskiem na łowo uczciwy.
Pozdrawiam
Grzegorz
007areka - Nie 02 Gru, 2012
...eee tak źle nie jest przecież to jedyny(jak piszą o sobie) - czytaj wobec tego najlepszy
GregSad - Nie 02 Gru, 2012
Taaaaa........ ale jednak pewien dreszczyk emocji pozostaje
No nic wyjścia nie mam - oddam do naprawy (a może odblokują na miejscu ) i będę liczył na to że nic nie pomienią (a wręcz naprawią)
007areka - Pon 03 Gru, 2012
...na miejscu naprawić zapomnij dwa tygodnie dla sprzętu na gwarancji ....dla napraw poza gwarancyjnych miesiąc a co ja pisze przecież to żywa kasa ooo to myślę ze jednak masz szanse na naprawę od reki a tak na poważnie popytać nie zaszkodzi ... może to blacha sprawa i będzie działał .
GregSad - Sob 08 Gru, 2012
No i stało się - byłem w serwisie
Szok - miło i sympatycznie.
Gość w recepcji od razu poznał, że aparat upadł. Nie ściemniałem - powiedziałem że tak. Gość na chwilkę wyszedł na zaplacze, gdzie odblokował aparat. Wszystko miło i na najwyższym poziomie.
I uwaga
Na pytanie ile jestem winny usłyszałem "proszę dbać o niego i nim nie rzucać"
Jestem w szoku - Nie dość że naprawa od ręki to jeszcze bezpłatnie
Z czystym sumieniem mogę polecać serwis Nikona w Warszawie na ul. Łopuszańskiej
Polecam, polecam, polecam
I jeszcze raz dziękuję
Pozdrawiam
Grzegorz
007areka - Sob 08 Gru, 2012
...a widzisz pisałem ze może to być błacha sprawa, ..... choć wybacz nie wierze w to co piszesz nikt nie weźmie sprzętu bez rejestracji do serwisu i tym bardziej "nie zniknie z nim na zapleczu " troche to sztuczne - prawda no chyba ze nie maja co robić bo nikt już z nich nie korzysta... rzuć okiem na swoj wpis - wygląda jaka autoreklama, ciesze się ze jesteś zadowolony mojego zdania nic nic nie zmieni o serwisie NIKON i ich obsłudze oraz marce NIKON. - dodam tylko ze po magicznym serwisie d800 dalej mam niekompletny sprzęt, ani sklep ani serwis nie dosłały mojej zaślepki na wyświetlacz - pracują nad tym, a minęło już chyba z miesiąc .
GregSad - Sob 08 Gru, 2012
No nie wiem - facet przy biurku w recepcji nie miał narzędzi i dlatego wyszedł z aparatem. Nie było go ze 3 minuty (max) więc nie podejrzewam że coś wykręcił czy zamienił. Sprawdzę numery fabryczne i wieczorem dam Ci znać.
Na razie nadal twierdzę że srwis jest ok. i mi bardzo pomógł.
Pozdr.
Grzegorz
dcs - Sob 08 Gru, 2012
007areka,
Pracowałem w serwisie /czasy przedinternetowe/.
Nie robiłem tajemnicy, że np. Canonowi T90 na zawieszanie pomaga "twardy reset" -wyjęcie baterii. Pokazywałem to klientowi, żeby kolejnym razem nie tracił swego i mojego czasu.
007areka - Sob 08 Gru, 2012
...wiem w canone sam tak robię - a raczej robiłem bo obecnie nie było potrzeby i do tego nie trzeba jechać do serwisu ale naprawdę nie potrzeba udowadniać na siłe ze ktoś jest zadowolony OK, super, no chyba ze sie ma poczucie winy...ehhh nara.
ps. GregSad nie sil sie , nie ewidencjonują Twojego sprzęt - przecież każdy klient to statystyka...Ty nie sprawdzasz czy masz swój sprzęt podebraniu... chcesz to teraz nadrabiać, ciesz się ze jesteś zadowolony, pozdrawiam
GregSad - Sob 08 Gru, 2012
Nie kumam 007areka jesteś rozgoryczony - Twoja sprawa ja jestem zadowolony - moja sprawa, napisałem o tym i tyle.
Na nic się nie sile po prostu napisałem jak jest. A Tobie zalecam kupienie nowego dekielka za kilka złotych i nie tracenie więcej czasu na rozbudzanie w sobie negatywnej energii - szkoda życia.
007areka - Sob 08 Gru, 2012
GregSad napisał/a: | Nie kumam 007areka jesteś rozgoryczony - Twoja sprawa ja jestem zadowolony - moja sprawa, napisałem o tym i tyle.
Na nic się nie sile po prostu napisałem jak jest. A Tobie zalecam kupienie nowego dekielka za kilka złotych i nie tracenie więcej czasu na rozbudzanie w sobie negatywnej energii - szkoda życia. |
GregSad - Sob 08 Gru, 2012
No.........
I o ten uśmiech chodziło
|
|