|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Nikon D3200 czy Nikon D5100 czy Canon EOS 600D czy EOS 650D
lukaszek_82 - Pią 07 Gru, 2012 Temat postu: Nikon D3200 czy Nikon D5100 czy Canon EOS 600D czy EOS 650D Witam jak w temacie chciałbym kupić rodzinny aparat który będzie wykorzystywany w imprezach rodzinnych typu urodziny, wypady wakacyjne itd. Jestem laikiem jeśli chodzi o wybór aparatu więc chciałbym posłuchać opinii znawców tematu. Jeśli chodzi o aparat to cechować go powinny takie cechy jak dobra jakość zdjęć w słoneczne jak i pochmurne dni a także w pomieszczeniach jasnych i ciemnych oraz dobry stabilizator ze względu na dziecko roczne które jest ruchliwe i zdjęcia z aparatu kompaktowego są w 99% rozmazane wiec szukam takiego aparatu z którego zdjęcia mimo ruchu będą niezamazane. A jeśli chodzi o aparaty to takie by wchodziły w grę chyba że znajdę coś innego lepsze w cenie miedzy 1500zł a 2500zł. A aparaty jakie obrałem to;
Nikon D3200, D5100
Canon EOS 600D i 650D.
Czekam na propozycję i uwagi. Pozdrawiam
moronica - Pią 07 Gru, 2012
lukaszek_82, stabilizacja nic nie da jesli chodzi o zamrozenie ruchu fotografowanego obiektu tak wiec zdjecia z lustrzanki rowniez beda rozmazane o ile nie zaczniesz panowac nad parametrami ekspozycji
Wojmistrz - Pią 07 Gru, 2012 Temat postu: Re: Nikon D3200 czy Nikon D5100 czy Canon EOS 600D czy EOS 6
lukaszek_82 napisał/a: | coś innego lepsze w cenie miedzy 1500zł a 2500zł. |
To kwota na sam korpus czy korpus + obiektyw?
krzysztoff77 - Pią 07 Gru, 2012
lukaszek_82, Przyda się przed zakupem lustra popracować trochę nad teorią, gdyż w przeciwieństwie do zwykłego kompaktu "Ty tu urządzasz". Jeżeli chodzi o wybór aparatu do 2500 to praktycznie każdy z proponowanych przez Ciebie modeli "daje radę". Na starcie proponowałbym D5100+18-105 VR. Jeżeli zależy Ci na filmowaniu to C650+18-135 IS STM ale to już większe pieniążki.
komor - Pią 07 Gru, 2012