|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - JAKA LUSTRZANKĘ WYBRAĆ NIKON D90 CZY SONY A57
Masakren - Pią 14 Gru, 2012 Temat postu: JAKA LUSTRZANKĘ WYBRAĆ NIKON D90 CZY SONY A57 Witam. Jestem początkujący i chcę sobie kupić aparat. Polecono mi te 2 aparaty i zastanawiam sie który wybrać. Zdjęcia które chcę robić to ( portrety , trochę krajobrazu ).W każdym innym sklepie każdy mi doradza co innego lecz postanowiłem kupić coś z tych 2 modeli.
BARDZO PROSZĘ O POMOC PONIEWAŻ NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA KTÓRY Z NICH WYBRAĆ.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC
hijax_pl - Pią 14 Gru, 2012
Chcesz filmować - bierz A57.
Chcesz robić zdjęcia - bierz D90.
pan.tadeusz - Pią 14 Gru, 2012
oba aparaty robią świetne zdjęcia.
A57 ma trochę więcej ficzerów w postaci np. panoramy i HDR z puszki, które mogą okazać się wygodnym rozwiązaniem dla mniej wymagającego amatora.
D90 to jeden z najchętniej kupowanych korpusów, zwłaszcza przez bardziej zaawansowanych.
pan.tadeusz napisał/a: | które mogą okazać się wygodnym rozwiązaniem dla mniej wymagającego amatora. | Dla takiego człowieka lustrzanka to pomyłka. Powinien sobie kupić jakiś zaawansowany kompakt. Ostatecznie jakiegoś CSC...
patrząc tutaj na zdjęcia niektórych mam zupełnie inne wrażenia...
Masz rację. Patrząc na dokonania takiego jednego nowego użytkownika A57 stwierdzam, że ten zakup to była pomyłka...
hijax_pl napisał/a: | Masz rację. Patrząc na dokonania takiego jednego nowego użytkownika A57 stwierdzam, że ten zakup to była pomyłka... |
z tego co kojarzę jest zadowolony z zakupu....a że forumowa loża szyderców wydrwiła jego wybór...więc wyszło jak zwykle tzn on się zacietrzewił i będzie teraz trolował ku radości całej gawiedzi
z samym sprzętem nie ma to nic wspólnego.
z całą pewnością jakikolwiek padnie wybór pomiędzy tymi korpusami - nie ograniczy autora wątku.
zresztą whisper chyba niespełna półtora roku temu na swoją pierwszą lustrzankę wybrał A55 i tak dziś wyglądają jego prace - http://www.fotoferia.pl/u/whisper