forum.optyczne.pl

Obiektywy fotograficzne - Canon EF 50mm f/1.8 II

Ravson - Nie 16 Gru, 2012
Temat postu: Canon EF 50mm f/1.8 II
Witam, jestem początkującym fotografem i chciałbym porozmawiać o tym obiektywie.
Szukałem na forum testów i opinii na jego temat, lecz nie znalazłem. Jeśli już był poruszany ten temat to przepraszam, a zarazem proszę o podesłanie linku.

Wracając do tematu. Chciałbym, aby wypowiedzieli się posiadacze tego "plastiku". Interesuje mnie to jak rysuje oraz jaki bokeh można uzyskać. Proszę również o podesłanie przykładowych zdjęć wykonanych przez Was tym obiektywem.

Pozdrawiam :)

moronica - Nie 16 Gru, 2012

http://www.optyczne.pl/3....m_f_1.8_II.html
dcs - Nie 16 Gru, 2012

Ravson,

W Skarbnicy Wiedzy są 124 opinie: http://www.optyczne.pl/1-..._obiektywu.html

muzyk - Pon 17 Gru, 2012

Ravson napisał/a:
Chciałbym, aby wypowiedzieli się posiadacze tego "plastiku".

Optyka nawet nieznacznie lepsza od 50 1.4 USM. Coś jeszcze?

Kupuj, a temat do zamknięcia w sumie. :roll:

mozer - Pon 17 Gru, 2012

Ravson, a ja powiem, żebyś nie kupował, bo to wydmuszka, której AF nie potrafi celnie ustawić ostrości.
Usjwo - Pon 17 Gru, 2012

mozer napisał/a:
Ravson, a ja powiem, żebyś nie kupował, bo to wydmuszka, której AF nie potrafi celnie ustawić ostrości.

Potrafic to potrafi, tylko nie tak szybko

mozer - Pon 17 Gru, 2012

Usjwo, w moim statystyka trafień to chyba ze 30%...
Jak się ustawi na f/4 to jest lepiej :P

Usjwo - Pon 17 Gru, 2012

mozer napisał/a:
Usjwo, w moim statystyka trafień to chyba ze 30%...
Jak się ustawi na f/4 to jest lepiej :P

Dlatego ja sie juz przyzwyczailem ze trzy razy naciskam AF :mrgreen: (nawet w 70-200).
Focus ma czas zeby "sie zlapac", a ja mam czas zeby sie upewnic czy napewno to co w wizjerze jest godne uwiecznienia na karcie :mrgreen:

mozer - Pon 17 Gru, 2012