|
forum.optyczne.pl
|
 |
Obiektywy fotograficzne - Canon EF 50mm f/1.8 II
Ravson - Nie 16 Gru, 2012 Temat postu: Canon EF 50mm f/1.8 II Witam, jestem początkującym fotografem i chciałbym porozmawiać o tym obiektywie.
Szukałem na forum testów i opinii na jego temat, lecz nie znalazłem. Jeśli już był poruszany ten temat to przepraszam, a zarazem proszę o podesłanie linku.
Wracając do tematu. Chciałbym, aby wypowiedzieli się posiadacze tego "plastiku". Interesuje mnie to jak rysuje oraz jaki bokeh można uzyskać. Proszę również o podesłanie przykładowych zdjęć wykonanych przez Was tym obiektywem.
Pozdrawiam
moronica - Nie 16 Gru, 2012
http://www.optyczne.pl/3....m_f_1.8_II.html
dcs - Nie 16 Gru, 2012
Ravson,
W Skarbnicy Wiedzy są 124 opinie: http://www.optyczne.pl/1-..._obiektywu.html
muzyk - Pon 17 Gru, 2012
Ravson napisał/a: | Chciałbym, aby wypowiedzieli się posiadacze tego "plastiku". |
Optyka nawet nieznacznie lepsza od 50 1.4 USM. Coś jeszcze?
Kupuj, a temat do zamknięcia w sumie.
mozer - Pon 17 Gru, 2012
Ravson, a ja powiem, żebyś nie kupował, bo to wydmuszka, której AF nie potrafi celnie ustawić ostrości.
Usjwo - Pon 17 Gru, 2012
mozer napisał/a: | Ravson, a ja powiem, żebyś nie kupował, bo to wydmuszka, której AF nie potrafi celnie ustawić ostrości. |
Potrafic to potrafi, tylko nie tak szybko
mozer - Pon 17 Gru, 2012
Usjwo, w moim statystyka trafień to chyba ze 30%...
Jak się ustawi na f/4 to jest lepiej
Usjwo - Pon 17 Gru, 2012
mozer napisał/a: | Usjwo, w moim statystyka trafień to chyba ze 30%...
Jak się ustawi na f/4 to jest lepiej |
Dlatego ja sie juz przyzwyczailem ze trzy razy naciskam AF (nawet w 70-200).
Focus ma czas zeby "sie zlapac", a ja mam czas zeby sie upewnic czy napewno to co w wizjerze jest godne uwiecznienia na karcie
mozer - Pon 17 Gru, 2012
Usjwo, wiesz... ja zauważyłem, że mój się potrafi rozogniskować jak się za dużo ostrzy Może mam felerny egzemplarz, co nie jest trudne przy tej jakości wykonania.
Ravson - Pon 17 Gru, 2012