forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Swiateczny zakup Nikon d5200, Sony A57 albo Canon 650D

magda28 - Pon 17 Gru, 2012
Temat postu: Swiateczny zakup Nikon d5200, Sony A57 albo Canon 650D
Witam serdecznie.

Z gory oswiadczam, ze jestesmy absolutnymi amatorami.

Marzeniem mojego meza jest lustrzanka.Ma to byc niespodzinka a ja jestem zupelnie zielona w tej dziedzinie.Prosilabym o pomoc w wyborze miedzy tymi trzema aparatami.

Powinny byc jak najbardziej ergonomiczne i funkcjonalne a przy okazji robic dobrej jakosci zdjecia.Czytalam testy (niestety o Nikon d5200 jeszcze niewiele).

Moj maz robi wiele zdjec oswietlonym miastom w nocy.

Przydala by sie rowniez funkcja filmowania.

hijax_pl - Pon 17 Gru, 2012

magda28 napisał/a:
Przydala by sie rowniez funkcja filmowania.

Jak to jest priorytet to najlepiej Sony A57.

intryguje mnie tylko co oznacza:
magda28 napisał/a:
Marzeniem mojego meza jest lustrzanka

:?: :?:

To znaczy czy to taka po prostu zachcianka, czy realna pasja i potrzeba rozwoju? Bo jeśli rozwój to.. na pewno nie Sony (moim zdaniem) ale lepiej Nikon czy Canon właśnie.

Fajny jest też Pentax K-30.

hijax_pl dziekuje za szybka odpowiedz.

Co masz na mysli "chec rozwoju"?

Filmowanie nie jest priorytetem ale dobrze gdyby ta funkcja byla.

Tak jak pisalam, moj maz lubi robic nocne zdjecia wszystkiemu co jest ladnie oswietlone

a z tego co widzenie to nie jest zadowolony ze zdjec robionych kompaktem.

pan.tadeusz - Pon 17 Gru, 2012

hijax_pl napisał/a:
Bo jeśli rozwój to.. na pewno nie Sony (moim zdaniem) ale lepiej Nikon czy Canon właśnie.

śmiała teza :mrgreen:
dwa lata temu kolega wild whisper chwalił się tu na forum zakupem swojej pierwszej lustrzanki pisząc

Cytat:
Tak sobie czytam i czytam te tutejsze posty i mam niezły ubaw ). Dodam, że fotografuję a55 i jestem zachwycony.
w swoim pierwszym poście.

z tego co mi wiadomo swoje prace nadal opiera o serię Sony SLT.
http://www.fotoferia.pl/u/whisper