forum.optyczne.pl

Inne akcesoria fotograficzne - Jaki skaner do rysunków wybrać?

Bańka - Pon 24 Gru, 2012
Temat postu: Jaki skaner do rysunków wybrać?
Witam.
Tak jak w temacie, poszukuję skanera do rysunków, ale problem w tym, że będzie to mój pierwszy skaner, toteż jestem w tym zielona. Jesteście w stanie polecić jakiś w zakresie ok.500zł? Zależy mi na tym, żeby po przeskanowaniu obraz był ostry, będę głównie skanowała w rysunki formacie A4, czasami w A3.

manolo - Wto 25 Gru, 2012

jeśli jesteś w stanie gdzieś dostać jakieś stare uzywane ale działające a3 to byłoby najlepiej
1200 DPI optyczne nie interpolowane Ci wystarczy, a co do a4 - np. Epson v370 albo v330.

Bańka - Wto 25 Gru, 2012

Przed chwilą szukałam wymienionych skanerów, i Epsonów v330 i v370 było sporo, ale, jak czytałam, o każdym ze sklepów były dobre jak i niezbyt obiecujące opinie. Są jakieś sklepy godne polecenia w tym kierunku?
manolo - Wto 25 Gru, 2012

agito.pl, cyfrowe.pl, komputronik.pl, cortland.pl

[ Dodano: Wto 25 Gru, 2012 15:07 ]
można dostać nowego Musteka a3 za nieco więcej niż 500pln, poszukaj przez ceneo

Tutejszyn - Sro 26 Gru, 2012

A3 spokojnie można skanować na skanerze A4. Oczywiście w dwóch przebiegach. Trochę w tym momencie ogranicza boczny uchył klapy, tak jak jest w tym Epsonie. Teraz skanery są na tyle dobre, że do tego celu nada się chyba każdy dostępny na rynku.
Bańka - Czw 27 Gru, 2012

Z całego serca dziękuję za odpowiedź. :smile:
manolo - Czw 27 Gru, 2012

Tutejszyn, jeśli ktoś dużo skanuje nie jest to dobry sposób, btw. jak ktoś rysuje maluje może mu się zdarzyć że będzie musiał skanować a2, wtedy na a4 albo zniszczy rysunek etc. albo siebie.. :???:
Tutejszyn - Pią 28 Gru, 2012
Temat postu: Re: Jaki skaner do rysunków wybrać?
Bańka napisał/a:
będę głównie skanowała w rysunki formacie A4, czasami w A3.

kololovanka - Pon 04 Lut, 2013