|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Nowicjusz prosi o pomoc
MG77MG - Nie 13 Sty, 2013 Temat postu: Nowicjusz prosi o pomoc Witam wszystkich forumowiczów.
Narodziny dziecka to zawsze dobry moment i pretekst żeby wydać trochę pieniędzy na sprzęt.
Jestem totalnym nowicjuszem, nigdy nie miałem cyfrowej lustrzanki a moja przygoda trwa póki co z kompaktem SONY TX7.
Chciałbym abyście doradzili mi co powinienem kupić bez wdawania się w detale bo i tak na razie one mi nic nie mówią chociaż z drugiej strony forum już trochę przestudiowałem.
Dodam, że jestem fanem elektroniki, lubię dobry obraz i dźwięk więc taki aparat musi robić dobre zdjęcia. Chciałbym użytkować go jak najczęściej, mam zamiar zapisać się na jakiś kurs fotografii więc do tematu podchodzę poważnie. Nie przewiduję pracy związanej z fotografią, ale chciałbym na maksa wykorzystać swoje nabyte doświadczenie i możliwości aparatu. Chciałbym kupić coś na czym będę mógł się bawić trochę dłużej a nie po dwóch latach powiedzmy zmieniać na wyższy model bo ten będzie już nie wystarczający. Nie chciałbym wydawać też fortuny, ot jestem w stanie wydać godziwe grosiwo za godziwy sprzęt.
Z góry bardzo dziękuję za wszystkie propozycje i zapraszam do dyskusji.
Wojmistrz - Nie 13 Sty, 2013
Szczerze? Idź do sklepu, weź do ręki i napisz co ci się najbardziej podobało
Misio-Jedi - Nie 13 Sty, 2013
A ile ty masz na to $ ?
Tutejszyn - Nie 13 Sty, 2013
MG77MG, Wydaje mi się, że to tak nie zadziała. Forum w takiej sytuacji raczej nie da Ci odpowiedzi, bo tysiąc odpowiedzi, ma dokładnie tą samą wartość, co ich brak. Jeśli mówimy o aparacie, to na jakość ma wpływ wielkość matrycy. Poczytaj sobie o systemie mikro 4/3. To jest jakiś środek fotografii cyfrowej. Na lewo gorzej, na prawo lepiej.
Zanim zadasz pytanie, fajnie jest mieć już jakąś odpowiedz. Niekoniecznie dobrą, ale po prostu jakąś.
Wojmistrz - Nie 13 Sty, 2013 Temat postu: Re: Nowicjusz prosi o pomoc Misio-Jedi To chyba nie ma znaczenia.