|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Który wybrać nikon czy canon?
lukaszek_82 - Pon 14 Sty, 2013 Temat postu: Który wybrać nikon czy canon? Witam szukam aparatu z dobrą stabilizacją obrazu, dobrze robiącego zdjęcia w gorszym warunkach oświetleniowych, aparat ma obsługiwać wyjazdy wakacyjne, imprezy rodzinne i dobrze fotografować ruchliwe dzieciaki;-) bo ten aparat co obecnie mam duzo rozmazuje zdjęć. Upatrzyłem sobie coś takiego co o tym sądzicie chyba że ktoś ma coś lepszego do zaoferowania, oraz jakby można to czym poszczególne aparaty różnią się od siebie? bo jestem laikiem i tak szczerze to nie widzę dużej różnicy w nich;-)może ktoś mi pomorze i wyjaśni.
Canon PowerShot SX50 HS
Canon PowerShot SX40 HS
Nikon Coolpix P510
Nikon Coolpix L810
Wojmistrz - Pon 14 Sty, 2013
Ten ostatni na tej liście .
lukaszek_82 - Pon 14 Sty, 2013
a czym pozostałe się różnią od tego ?
Wojmistrz - Pon 14 Sty, 2013
A kliknij i przeczytaj tę listę?
lukaszek_82 - Wto 15 Sty, 2013
Czemu Panasonic niby jest lepszy np o nikona 510 czy canona sx50?
Wojmistrz - Wto 15 Sty, 2013 Temat postu: Re: Który wybrać nikon czy canon?
lukaszek_82 napisał/a: | z dobrą stabilizacją obrazu, dobrze robiącego zdjęcia w gorszym warunkach oświetleniowych, aparat ma obsługiwać wyjazdy wakacyjne, imprezy rodzinne i dobrze fotografować ruchliwe dzieciaki | Ma ładny obrazek i światłosiłę f/2.8
TomPL2 - Wto 15 Sty, 2013
Bo tylko on ma na tyle jasny obiektyw, że twoje ruchliwe dzieciaki maja szanse załapać się nierozmazane
A przy okazji - na jaką cho...rę ci takie superzoomy? Chcesz rodzinę trzymać na dystans?
Wojmistrz - Wto 15 Sty, 2013
Na odległość to lepiej SX50HS, ogniskowa (eq) 1200mm idzie poszaleć.
Soniak10 - Wto 15 Sty, 2013
TomPL2 napisał/a: | Bo tylko on ma na tyle jasny obiektyw, że twoje ruchliwe dzieciaki maja szanse załapać się nierozmazane |