|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Aparat dla ucznia szkoły fotograficznej
Klizati - Czw 24 Sty, 2013 Temat postu: Aparat dla ucznia szkoły fotograficznej Mam do wyboru 3 aparaty, jestem uczniem szkoły fototechnicznej ale nie jestem pewny co do zakupu:
1. Nikon D7000: http://allegro.pl/nikon-d...2937699077.html
2. Canon 60D: http://allegro.pl/nowy-ca...2970667471.html
3. Canon 7D: (używany): http://allegro.pl/canon-e...2960573889.html
Jeżeli macie inne rady również piszcie, z góry dziękuję..
Wojmistrz - Czw 24 Sty, 2013
Jestem w szoku
Chyba naprawdę dopiero zaczynasz przygodę z fotografią jeśli stawiasz nam takie pytanie/pokazujesz taki sprzęt. Jeśli nie wiesz o co chodzi, poczytaj trochę to forum.
Klizati - Czw 24 Sty, 2013
jestem amatorem a poza tym do szkoły uczęszczam od pół roku ten aparat ma mi służyć przez 3lata szkła z czasem będę dokupywał nowe, jeżeli masz jakieś rady to odpowiedz a nie na mnie nazjeżdżasz... :/ mam do wydania 4100zł Nie powinno cię obchodzić co potrafię moja wiedza jest jak narazie teorią którą w sprawie aparatu wolę się nie kierować!!
Usjwo - Czw 24 Sty, 2013
Wojmistrz napisał/a: | Jestem w szoku |
Jestem w szoku ze jestes w szoku
Co takiego szokujacego jest w pytaniu Klizati, (no moze oprocz tego ze jest osobny watek na porady co kupic)?
Wojmistrz napisał/a: | Chyba naprawdę dopiero zaczynasz przygodę z fotografią |
Kazdy kiedys zaczynał.