|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze obiektywu - Jaki obiektyw do Canona 650D
Ssierotowicz - Czw 14 Lut, 2013
Witam. zakupilem ten model lustrzanki (pierwszy aparat ,jestem amatorem)i chcialbym dopasowac obiektyw i wogule potrzebuje troche informacji na temat fotografowania.Pozdrawiam
krisv740 - Czw 14 Lut, 2013
Ssierotowicz, zacznij od instrukcji obsługi- to pomaga.
obiektywy z mocowaniem canona EF lub EF-S.-też w instrukcji masz zestawienie obiektywów....
romulus_79 - Czw 14 Lut, 2013
Ssierotowicz napisał/a: | Witam. zakupilem ten model lustrzanki (pierwszy aparat ,jestem amatorem)i chcialbym dopasowac obiektyw i wogule potrzebuje troche informacji na temat fotografowania.Pozdrawiam |
Kupilem ten model z obiektywem 18-35mm f/3.5 - 5.6. Dokupiłem SIGMA 30mm f/1.4 doskonały do zdjęć we wnętrzach. Kolejny palnuję SIGMA 18-250mm, standard, nie MAKRO. Musisz pamiętać o typie montowania. Najlepiej w sklepie "przymierzyć" obiektyw. W sieci kupisz taniej ale ... zawsze trochę kłopotu z oddaniem. W dobrym sklepie płacisz, dostajesz i masz kilka dni na zwrot bez dyskusji dlaczego itp.
W sieci jest wiele fotoporadników. Wpisz w google fotopradnik i wybierz taki, który będzie Ci odpowidał.
Powodzenia
pioroon - Czw 14 Lut, 2013
romulus_79 napisał/a: | Dokupiłem SIGMA 30mm f/1.4 doskonały do zdjęć we wnętrzach. Kolejny palnuję SIGMA 18-250mm, standard, nie MAKRO |
Po co ci taki wynalazek? Masz dobrą szeroką, jasną stałkę i planujesz kupić najgorszą ciemnicę? Lepiej odłóż ten zakup, to z niego zrezygnujesz.
muzyk - Czw 14 Lut, 2013
Ssierotowicz napisał/a: | i wogule potrzebuje troche informacji na temat fotografowania. |
Masz w internecie od liku informacji.
lexus - Pią 15 Lut, 2013
@ Ssierotowicz, nie zapomnij o słowniku bo serce się kraje
romulus_79 - Pią 15 Lut, 2013
pioroon napisał/a: | romulus_79 napisał/a: | Dokupiłem SIGMA 30mm f/1.4 doskonały do zdjęć we wnętrzach. Kolejny palnuję SIGMA 18-250mm, standard, nie MAKRO |