|
forum.optyczne.pl
|
 |
Sklepy i promocje - Cashback - problem z odzyskanie kasy
fever - Pią 18 Sty, 2008 Temat postu: Cashback - problem z odzyskanie kasy Hey,
Mam problem z odzyskaniem pieniedzy. Sprawa jest taka ze wyslalem wszystko co trzeba i dostalem maila zwrotnego od SubmissionStatus.com z numerem mojego potwierdzenia. Sprawdzam na strone, a tam ze pieniadze zostaly wyslane przelewem 15-11-2007, do dzisiaj zadna kasa nie wplynela do mnie na konto.
Pisalem juz do SubmissionStatus.com 3x i do tej pory zero odpowiedzi. czy ktos z Was wie gdzie mozna uderzyc z tym problemem ??
komor - Pią 18 Sty, 2008
Ten wątek powinien trafić do innego działu, Serwis sprzętu i Sklepy, był tam zresztą wątek o cashbacku. Może do Canona powinieneś uderzyć. A sprawdź w papierach czy podałeś prawidłowy numer konta i ten międzynarodowy kod banku, SWIFT czy jak mu tam.
fever - Pią 18 Sty, 2008
Spoko tylko znajac zycie tutaj nikt nie zaglada. Wiesz teraz sprawdzenie tego i tak nic mi nie da - bo nie mam zadnego kontaku z firma, ktora posredniczy w tym temaci. Mowisz Canon - chodzi o Canon Polska, Irlandia czy jaki ?
Bylbym wdzieczny za numer telefonu lub email. Cokolwiek
komor - Pią 18 Sty, 2008
Nie wiem jak ty, ale zrobiłem sobie kopię wszystkich papierów przed wysyłką, żeby w razie problemów mieć się czym podeprzeć. Tam sprawdziłbym numer konta bankowego itd., czy aby na pewno się nie pomyliłeś. Jeśli nie zachowałeś sobie żadnych papierów, to może na tej stronie WWW jest możliwość podejrzenia wpisanych przez ciebie danych?
A numer telefonu do Canon Polska to już sobie chyba potrafisz sam znaleźć?
Aha, co do zaglądania do innych działów, to myślę, że zaglądają, zaglądają... Przynajmniej ci, którzy skłonni są udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi, a nie tylko czytać.
ghost7 - Pią 18 Sty, 2008 Temat postu: Nr telefonu w sprawie cashback Zadzwoń pod ten nr 00 800 121 30 60 oni Ci powinni pomóc
Paweł_G - Pią 18 Sty, 2008
Mam podobny problem - zarejestrowałem się 08.01.2008 a do tej pory nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na mail. Przejrzałem formularz zgłoszeniowy i o zgrozo przestawiłem 2 literki w loginie adresu mail. Cholera ale debil ze mnie. Ciekawe czy mogą być z tego tytułu jakieś problemy? Dzwoniłem do nich ale dziś już nie odbierają, pewnie w soboty też nie pracują więc pozostaje czekać do poniedziałku...
fever - Pią 18 Sty, 2008
No wiec,
Jestem po telefonie do canon polska i rece mi opadaj. Jak ta firma moze pracowac. Przez pierwszy 3 proby nikt nie odebral, a pozniej laskawie Pani z dzialu handlowego podala mi numer do jakiejs Pani, ktora podobno tymi sprawami sie zajmuje - oczywiscie tam nikt nie odbiera. Znowu telefon do uprzejmej Pani z dzialu handlowego tym razem pani mnie przelaczyc miala do sekretariatu - kolejne zaskoczenie znowu nikt nie odbiera. Rece opadaj.
Ad. Paweł_G
Jezeli wszystko gra - to sie nie martw adres email jest potrzebny zeby wyslali ci mail'a z numerem potwierdzenia, abys na stronie www.submissionstatus.com mogl sprawdzic status swojego zwrotu. Jezeli w koncie sie nie pomyliles to byc moze pieniadze dojda - daj im jakis czas, u mnie dopiero okolo miesiac po wysylce przyszedl mail z submisiom.com ze przetwarzaja moje zlecenie, a pozniej jeszcze troche trwalo zanim napisali ze juz wyslali przelewem.
Ad. komor
Przy ctrl+c i ctrl+v raczej trudno pomylic numer konta - ale wszystko mozliwe - bede musial poszukac papiery i sprawdzic.
dzieki i poinformuje Was jak mi idzie. Dzis poszedl maila do canona - zobaczymy czy go zleja czy sie zajma.
fever - Sob 19 Sty, 2008
Hello,
koledzy mozecie poratowac kontaktem mailowym do canon europe. Z polskim oddzialem chyba bede mial juz dosc rozmawiac - jak nie odpowiedza na mojego maila.
z gory dzieki.
komor - Pon 21 Sty, 2008
fever napisał/a: | Jestem po telefonie do canon polska i rece mi opadaj. Jak ta firma moze pracowac. Przez pierwszy 3 proby nikt nie odebral, a pozniej laskawie Pani z dzialu handlowego podala mi numer do jakiejs Pani, ktora podobno tymi sprawami sie zajmuje - oczywiscie tam nikt nie odbiera. Znowu telefon do uprzejmej Pani z dzialu handlowego tym razem pani mnie przelaczyc miala do sekretariatu - kolejne zaskoczenie znowu nikt nie odbiera. |
Niestety to nie jedyna firma działająca w ten sposób. Powyższy opis mi coś przypomina... Taki kraj. Za mało kupujemy
fever - Pon 21 Sty, 2008
Hey,
Moze kolejny sie przyda - cytat z odpowiedzi canon polska
powodzenia
Wspamne tylko ze napisalem z samego rana maila i do tej pory nic sie nie dzieje - zobaczymy jak dlugo. Niestety dzwonic nie moge, bo jestem zagramanica i drogo by bylo
007areka - Pon 21 Sty, 2008
...wyslalem i ja, zobaczymy jak bedzie....a lepiej niech bedzie dobrze i 850 zlotyszy trafi szybko na moje konto... ..bo jak nie to juz drżyj o wszechwladny canon'ie ...to mowilem ja pogromca molochow
fever - Sro 23 Sty, 2008
Hey,
Okazalo sie ze po interwencji mailowej - Pani przyjzala sie i stwierdzila ze w numerze konta brakuje przedrostka PL i dlatego nic nie dotarlo. Z jednej strony fajnie, ze tak szybko udalo sie to zalatwic, a z drugiej nie fajnie ze nikt nie sprawdza jakie dane sie podaje i pozniej caly temat wisi w powietrzu przez nikogo nie nadzorowany. Dopiero moja interwencja ruszyla cos.
Smola - Sro 23 Sty, 2008
fever napisał/a: | Hey,
Okazalo sie ze po interwencji mailowej - Pani przyjzala sie i stwierdzila ze w numerze konta brakuje przedrostka PL i dlatego nic nie dotarlo. Z jednej strony fajnie, ze tak szybko udalo sie to zalatwic, a z drugiej nie fajnie ze nikt nie sprawdza jakie dane sie podaje i pozniej caly temat wisi w powietrzu przez nikogo nie nadzorowany. Dopiero moja interwencja ruszyla cos. |
Bo kod SWIFT chlopie to jest dla Polski: PL + dwucyfrowy numer w zaleznosci od banku. Np. dla Banku z żubrem to PL 75.
*Jest także drugi numer do przelewow miedzynarodowych co sie zowie IBAN. Takie male info GRATIS.
007areka - Czw 24 Sty, 2008
SWIFT to SWIFT, a IBAN to IBAN dwa rozne ...w ibanie tez jest PL na poczatku i tu chyba tego btaklo?
fever - Czw 24 Sty, 2008
No coz nie kazdy jest alfa i omega - i niektorzy z nas ucza sie na wlasnych bledach.
Smola - Czw 24 Sty, 2008
fever napisał/a: | No coz nie kazdy jest alfa i omega - i niektorzy z nas ucza sie na wlasnych bledach. |
Nikt nie jest alfa i omega. Jedni maja wieksza wiedze o tym, drudzy o tamtym. I to jest podwalina np. tego forum
komor - Pią 25 Sty, 2008
Smola napisał/a: | Nikt nie jest alfa i omega. |
Otóż to. Na ten przykład kolega MC to tylko alfa i alfa...
MC - Pią 25 Sty, 2008
komor napisał/a: | Smola napisał/a: | Nikt nie jest alfa i omega. |
Otóż to. Na ten przykład kolega MC to tylko alfa i alfa...
|
Hehe, jak wygram w lotka to oprocz Alfy bedzie Nikon (D3), obiecuje.
007areka - Czw 14 Lut, 2008
007areka napisał/a: | ...wyslalem i ja, zobaczymy jak bedzie....a lepiej niech bedzie dobrze i 850 zlotyszy trafi szybko na moje konto... ..bo jak nie to juz drżyj o wszechwladny canon'ie ...to mowilem ja pogromca molochow |
jest mail zwrotny czyli bedzie zwrot, tym razem list nie zaginal i poczta nie bedzie musiala wyplacac odszkodowania
5kbFlashMemory - Pią 15 Lut, 2008
Adres email nie jest wazny, najwazniejszy jest nr konta.
Ja na szczescie bez problemow dostalem 270 zl za Canona, troche to trwalo, wiec trzeba wykazac troche cierpliwosci...
007areka - Czw 13 Mar, 2008
... u mnie dzis wspanialy dzien...845zl wlasnie wplynelo na konto...zgloszenie przyjeli 12ltego, realizacja dzis.
Paweł_G - Czw 13 Mar, 2008
Przed chwilą po przeczytaniu Twojego posta 007areka postanowiłem sprawdzić konto i ha ha też do mnie wpłynęło 380 złociszy zwrotu.
Neszama - Sob 13 Wrz, 2008
Witam,
Za to u mnie jest jeszcze lepiej, moje zgłoszenie otrzymali 21.07.2008 i po dziś dzień jest w trakcie realizacji, wszystkie dane wprowadziłem poprawnie.
|
|