|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - EOS 600D + Tamron 17-50 czy może SLT - A37 ?
kupiec - Sro 06 Mar, 2013 Temat postu: EOS 600D + Tamron 17-50 czy może SLT - A37 ? Cześć
Szukam lustrzanki głównie do fotografii produktowej (do sklepu internetowego). Posiadam już namiot i lampy (niestety ze światłem stałym, nie błyskowe) i statyw do aparatu.
Chcę też robić tym aparatem zdjęcia wakacyjne, kręcić filmiki itd.
Znajomy polecił mi zestaw Canon EOS 600D + Tamron 17-50.
W sklepie polecano Sony SLT -A 37
Na stronie http://versusio.com/pl/ca...vs-sony-slt-a37 znalazłem porównanie body Canona i Sony, gdzie wg. mnie lepiej wypadł aparat Sony.
Teraz pytanie do Państwa czy decydować się na Canona ze szkłem Tamron 17-50? Czy może dobrać coś do Sony? Pytanie jakie szkło do tego? A może jeszcze inne opcje?
Sprawa dość pilna.
Mimo, że jestem bardzo zielony w fotografii i wiem, że muszę się sporo nauczyć to dziękuję za porady typu "kup sobie zenita i książkę". Pieniądze na aparat mam z pewnego projektu, gdzie ściśle określono, że zakupiony aparat ma być lustrzanką i powinien do niego być 1 obiektyw. Jeśli nie kupię aparatu teraz, to pieniądze przepadną.
Budżet nieprzekraczalny 3200, chętnie około 3000 zł.
PS. testowałem sobie w sklepie wiele różnych aparatów i nawet z ręki cykały dużo lepsze zdjęcia detalom produktów niż moja stara cyfrówka, więc pewnie ja będę z wszystkiego zadowolony, chcę tylko uniknąć sytuacji, że zostanie mi przez sprzedawcę wcisnięte byle co.
pioroon - Sro 06 Mar, 2013
kupiec, poczytałeś trochę forum?
Na przykład kilka pozycji pod Twoim tematem
http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?t=21400
siosio - Sro 06 Mar, 2013
Jakiś dziwne to porównanie w linku, który zamieściłeś.
Na pewno nie ma dużej różnicy w fizycznej wielkości matrycy obu w/w aparatów.
ISO to nie jest wielka różnica.
2razy punktują sony za stabilizację w body
Do tego sony też możesz wziąć ten obiektyw tamrona o którym myślisz.
Lepiej sobie porównaj: