forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - aparat cyfrowy w granicach 600-700 zł

wiviem - Sob 16 Mar, 2013
Temat postu: aparat cyfrowy w granicach 600-700 zł
Wiem, że takich tematów była kupa, ale żadna z podawanych propozycji nie odpowiadała mi w 100%
Potrzebny mi aparat który byłby:
1. niewielki i "płaski" (taki do kobiecej kieszeni, żadnych dużych wypukłych obiektywów,)
2. miał mocną baterię (odpowiedni na całodniowe wycieczki)
3. robił przyzwoite zdjęcia w dzień i w nocy
4. był intuicyjny w obsłudze (nie znam się na fotografii, chciałabym po prostu wybrać tryb robienia zdjęcia i uzyskać w miarę dobra jakość)
Kręcenie filmów, panorama 3d i inne gadżety są dla mnie nieszczególnie istotne. Zdjęcia nie muszą być super rewelacyjne - aparat potrzebny mi głównie na wycieczki. Fajnie byłoby jeszcze gdyby dało się zrobić coś takiego że główna rzecz na zdjęciu jest wyraźna, a reszta to takie bardziej rozmyte "tło", ale jak się nie da to też ok ;)
Kwota jaką dysponuję to 600 zł (maksymalnie 700, jeśli uznacie że jakiś model spełnia te wymagania na tyle że warto dopłacić stówkę). Mogę jeszcze trochę poczekać jeśli coś ma szanse potanieć, ale ogólnie aparat musze kupić przed czerwcem.

[ Dodano: Sob 16 Mar, 2013 17:35 ]
Co sądzicie o tym?
http://allegro.pl/canon-s...3090486238.html

[ Dodano: Sob 16 Mar, 2013 18:03 ]
albo taki http://allegro.pl/sony-ds...3086541678.html ??

hijax_pl - Sob 16 Mar, 2013

A może Panas SZ7?
toja321 - Sob 16 Mar, 2013

Canona możesz brać śmiało :) Jeśli Sony to już bym wolał HX5V ;)
siosio - Nie 17 Mar, 2013

Ten Canon Powershot SX220 HS jest OK.

Jak chcesz coś mniejszego to weź :

http://allegro.pl/canon-i...3104361258.html

wiviem - Nie 17 Mar, 2013

ok, rezygnuje z marki sony i zmieniam typy - te które podaliście rzeczywiście są mniejsze, poręczne i takie ładne (nie śmiejcie się ;-) ). Teraz powiedzcie mi co lepiej wziąć: