forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze cyfrowego aparatu kompaktowego - Kompakt z szybkim AF stabilizacją robiący ostre foto

BuchuOEM - Czw 21 Mar, 2013
Temat postu: Kompakt z szybkim AF stabilizacją robiący ostre foto
Witam.
Obecnie używam canona A610.
Robi się nim całkiem przyzwoite zdjęcia, ma wizjer i sporo ustawień ręcznych.
Jestem amatorem więc nie potrzebuję i nie stać mnie na lustrzankę. Chciałem ultrazooma ale górę wziął rozsądek. Po zrobieniu rachunku sumienia wiem czego potrzebuję.

Teraz szukam kompakta do 700 zł (używanego).
Czego oczekuję.
1.Jasny obiektyw
2.ZOOM nie mniejszy niż 4x
3.Wizjer (bardzo mało kadruje używając LCD) - jeśli aparat spełni pozostałe wymagania mogę pogodzić się z jego brakiem ale bardzoo niechętnie.
4.Stosunkowo szybki AF
5.Dobre odwzorowanie detali (jak najmniej wygładzeń)
6.Stabilizacja obrazu (najlepiej mechaniczna i cyfrowa)
7.Jak największa matryca (nie chodzi mi o rozdzielczość)
8.W ogóle nie musi nagrywać filmów ;)
9.Dobra bateria.
10. Ogólnie chodzi mi o jakość foto dużo szczegółów, dobre odwzorowanie barw, małe wygładzenia, ostre zdjęcia bez szumów w plenerze przy dobrym świetle.

Wiem, że w tych pieniądzach nie bd to łatwe.
Ale przeglądając różne fora znalazłem na jednym dobry aparat to na innym go ganili.
I tak z każdym modelem. Już myślałem, że nie możliwe jest znalezienie aparatu za mniej niż 1,5k ale postanowiłem napisać.

Myślałem o sony dsc hx7v jes fajny i szybki ale zdjęci nim robione mają mniej szczegółów niż z mojego canona. (trochę przesadziłem ale miało być obrazowo)

Canon PowerShot SX130 IS dobre opinie ale nie ma wizjera i ten zoom mnie przeraża w kompakcie.

Chciałbym znaleźć coś lepszego od canona a630 (którego mogę kupić za około 200zł)

Nie używałem innych aparatów i nie znam się na tym za bardzo. Widzę tylko efekt po zrobieniu fotki. Lubię eksperymentować z ustawieniami ręcznymi na ile aparat pozwala.

[ Dodano: Czw 21 Mar, 2013 22:47 ]
A może jakiegoś canona z serii G?