forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Olympus E-510 czy Pentax K100D Super

BDK - Pią 25 Sty, 2008
Temat postu: Olympus E-510 czy Pentax K100D Super
Witam wszystkich mam mały problem z wyborem Lustrzanki cyfrowej dodam że przesiadam się ze zwykłej cyfrówki Olympusa i chciałbym spróbować swoich sił na lustrzance cyfrowej. Przeglądając fora i czytając opinie użytkowników wybór padł na E-510 albo Pentax K100D Super jednak mam mały dylemat co wybrać, zwracam się do Was z wielką prośbą o pomoc w wyborze. Również podkreślam że jestem amatorem i chciał bym się zmieścić w 2000zł aparat + obiektyw +karta. Z góry dziękuję za pomoc.
jaad75 - Pią 25 Sty, 2008

E-510 jest aparatem trochę bardziej zaawansowanym, ale wszystko zależy od Twoich priorytetów i tego co i jak chcesz fotografować... Jeśli chodzi Ci tylko o cenę zestawu kitowego, to w Olympusie dostaniesz najwięcej za najmniej...
BDK - Pią 25 Sty, 2008

Co fotografować będę hmmm na pewno wszystkiego po trochu, krajobrazy martwa natura i kto wie co jeszcze... Na samym początku byłem za Pentaxem, ale lepiej wychodzi jednak Olympus a kasa prawie taka sama...
P_M_ - Pią 25 Sty, 2008

Podobnych pytan bylo bez liku. I zawsze doradzano zainteresowac sie optyka. Jesli ktos jest ambitniejszym fotografem, to jest wlasnie dla niego priorytet. Jesli nie i zamierza sie zadowolic kitem, to bierze, co tansze, bo w tej klasie/cenie mozliwosci sa podobne, z pewnymi wariacjami. To sa jednak niuanse.
Dla kogos zamierzajacego rozbudowywac warsztat, obydwa aparaty sa bardzo grzaskim gruntem (oferta i dostepnosc szkiel pozostawia wiele do zyczenia).

jaad75 - Sob 26 Sty, 2008

P_M_ napisał/a:
Dla kogos zamierzajacego rozbudowywac warsztat, obydwa aparaty sa bardzo grzaskim gruntem (oferta i dostepnosc szkiel pozostawia wiele do zyczenia).

Taa, jasne...

MM - Sob 26 Sty, 2008

Dla typowego amatora polecam Olka. Pentax w Polsce... to nie USA, tutaj jest faktycznie dużo gorzej jak się ma ten system.