|   | 
								forum.optyczne.pl
  | 
								  | 

Pomagamy w wyborze obiektywu - Obiektyw do NIkona d40x 

neik - Sro 03 Kwi, 2013 Temat postu: Obiektyw do NIkona d40x Obiektyw służyć miałby do robienia zdjęć z uroczystości rodzinnych jak i pleneru (góry, zabytki itp)

Jestem amatorem i zbyt wymagającego a co za tym idzie drogiego obiektywu raczej nie potrzebuję.

Zastanawiam się nad dwoma obiektywami:

Obiektyw 1 

Obiektyw 2
												 jurand - Sro 03 Kwi, 2013
  A posiadasz jakiś obiektyw ?

Pytam bo z powyższych pierwszy nie posiada odpowiednio szerokiego kąta, a drugi jeszcze gorzej    więc jeżeli chodzi o zabytki czy uroczystości rodzinne to będzie ciężko.
												 neik - Sro 03 Kwi, 2013
  Posiadam kitowy 18-55
												 Sunders - Sro 03 Kwi, 2013

| neik napisał/a: | 	 		  | Posiadam kitowy 18-55 | 	  

To wybierz opcję nr 2.
												 neik - Sro 03 Kwi, 2013
  A czy przy odpowiedziach możecie uzasadnić wybór.
												 Sunders - Sro 03 Kwi, 2013
  Opcja nr 2 ma mniejszy zakres ogniskowych, ale jest lepsza optyczne.
												 neik - Czw 04 Kwi, 2013
  chciałbym dodać do porównania tan obiektyw

Obiektyw 3
												 pioroon - Czw 04 Kwi, 2013

| neik napisał/a: | 	 		  | Obiektyw 3 | 	  

Nie idź tą drogą. Opcja nr 2 nadal.
												 neik - Czw 04 Kwi, 2013
  Podaje na nowo link. Na smartfonie nie otwiera mi sie ale nie wiem jak jest na kompie.

Obiektyw 3
												 Stuku - Czw 04 Kwi, 2013

| pioroon napisał/a: | 	 		   	  | neik napisał/a: | 	 		  | Obiektyw 3 | 	  

Nie idź tą drogą. Opcja nr 2 nadal. | 	  

70-300 do uroczystości rodzinnych ?? Troszkę będzie wąsko   
												 moronica - Czw 04 Kwi, 2013
  neik, serio daj sobie spokoj z takimi obiektywami do wszystkiego, cudow nie ma
												 pes - Czw 04 Kwi, 2013

| Stuku napisał/a: | 	 		   	  | pioroon napisał/a: | 	 		   	  | neik napisał/a: | 	 		  | Obiektyw 3 | 	  

Nie idź tą drogą. Opcja nr 2 nadal. |