|
forum.optyczne.pl
|
 |
Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Lustrzanka + obietyw do firmy reklamowej
parametr - Nie 26 Maj, 2013 Temat postu: Lustrzanka + obietyw do firmy reklamowej Witam . Zakładam agencję reklamową. Aparat ma mi służyć głównie do:
- robienia zdjęć pomieszczeń
- robienia zdjęć obiektów
- robienia zdjęć produktów
Na zakup planuję wydać do 5 000 zł. Będzie on jednorazowy (na razie nie planuję rozbudowywać aparatu) . Doświadczenie z fotografią? Przeciętne, raczej mało profesjonalne. Mam za to wyczucie perspektywy, pewną rękę oraz dobry gust jeśli chodzi o to jak fotografować.
Oczywiście do lustrzanki chcialbym dokupić obiektyw ( no i oczywiście statyw ).
Jeśli chodzi o markę to Canon lub Nikon, chyba, że macie jakieś ciekawe propozycje.
Jestem praktycznie laikiem w tym temacie. A więc zdaje się na opinie profesjonalistów
Z góry dzięki!
Tutejszyn - Nie 26 Maj, 2013
Mój typ:
aparat Nikon 7100 (lub 5200) - nowa matryca z wysokim użytecznym ISO
obiektyw Sigma 10-20 do pomieszczeń i Sigma 17-70 do reszty
Koszt całości, w zależności od konfiguracji od 6500 do 9100 zł
W wersji tańszej, odejmując VAT masz to za około 5000zł.
parametr - Nie 26 Maj, 2013
Z góry dziękuję za odpowiedź . Mój znajomy również stawiał na ten model Nikona. A co z lampą błyskową?
jaad75 - Nie 26 Maj, 2013
parametr napisał/a: | A co z lampą błyskową? |
parametr napisał/a: | Zakładam agencję reklamową. Aparat ma mi służyć głównie do:
- robienia zdjęć pomieszczeń
- robienia zdjęć obiektów
- robienia zdjęć produktów | Jeśli "zakładasz agencję", to przede wszystkim powinieneś myśleć nie o jednej lampie błyskowej, a o konkretnym wyposażeniu studyjnym... Co konkretnie zamierzasz robić? Bo póki co, to rzuciłeś parę ogólników...
parametr - Nie 26 Maj, 2013